مقالات کارگشا

کاسیتا: خانه ای کوچک از یک شرکت استارت آپی که دنیای مسکن را دگرگون می کند

خانه مکعبی هوشمند محصول شرکت نوپای تجاری Kasita است و به این عنوان مشهور شده است. در کاسیتا اعتقاد بر این است که هر جنبه ای از فضای زندگی باید زندگی را برای شما آسانتر کند و به این دلیل است که آنها خانه را به شیوه ای که درواقع زندگی می کنید، باز تعریف نموده اند.

کاستیا

Kasita قابلیتهای بی نظیری را در خود دارد. تمام اجزاء این خانه مکعبی از سقف تا کف، برای به حداکثر رساندن تجربه زندگی خانوادگی طراحی شده است و نتیجه آن خانه ای کوچک و استثنایی است که شامل هر چیزی است که شما به آن نیاز دارید. وقتی خانه شما ساده شده است، شما فضای بیشتری برای کارهای مهم مانند آموزش، کارهای هنری، موسیقی و … در اختیار دارید. Kasita راه ساده تری را برای زندگی و تغییر برای تمرکز بر چیزهایی که مهمتر هستند را به شما معرفی می کند. 

کاسیتا

خانه مکعبی شما با آخرین فناوری های هوشمندسازی ساختمان هماهنگ شده است. این فناوری های بکار رفته در چراغ ها، بلندگوها، فن ها و ترموستات ها و همه خانه بکار گرفته شده است. تمامی دستگاه های این خانه آماده هستند تا با همکاری یکدیگر زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان آورند. Kasita با اندازه کوچک خود این امکان را فراهم می آورد که در هر مکانی که خانه های دیگر قابل استقرار نیستند، برپا شود. از یک حیاط پشتی گرفته تا بام یا در روستاها قابلیت استقرار دارد. این خانه مکعبی امکانی است که تا به حال برای آن راه حل بسیار سریع، انعطاف پذیر و زیبا وجود نداشته است. 

کاسیتا

خانه مکعبی در یک فرآیند کاملاً صنعتی ساخته می شود که بسیار با کیفیت و سریع است. در مقایسه با روشهای سنتی ساخت که در آن اتمام یک خانه یک سال به طول می انجامد، این خانه ها در عرض چند هفته ساخته می شود. بعد از اجرای فونداسیون و زیر ساختهای اولیه، خانه مکعبی در یک روز قابلیت استقرار دارد. این خانه ها می توانند در ارتفاع نیز بر روی یکدیگر قرار گرفته و یک آپارتمان را بوجود آورند. یکی از مشکلات در مورد اینگونه از خانه های جدید، مجوز های قانونی لازم است که برای ساخت این خانه مکعبی اخذ شده است و کاربران بدون هیچگونه نگرانی می توانند از آنها استفاده کنند.

کاسیتا

جهت مشاهده ساختار مربوط به این خانه ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

منبع:

kasita

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا