چیدمان

چیدمان خانه عروس : 10 تصویر زیبا از 10 گوشه خانه

چیدمان خانه عروس موضوع بسیار جذابی است که می‌خواهیم در این مقاله از ویکی‌ساختمون درباره‌اش حرف بزنیم. اینکه تزیین و دکوراسیون فضاهای مختلف برای خانه‌های نو عروسان چگونه است و چه ایده‌هایی برای چیدمان منزل عروس وجود دارد؟ اگر به دنبال ایده برای چیدمان آشپزخانه عروس، چیدمان اتاق خواب عروس، چیدمان سرویس بهداشتی عروس و به طور کلی چیدمان خانه عروس هستید، ما در این مقاله بیش از 10 ایده را با تصویر نشان داده‌ایم که حتما برایتان جالب خواهد بود. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چیدمان آشپزخانه عروس

چیدمان آشپزخانه عروس

یکی از جاهایی که برای چیدمان خانه عروس، می‌توانید ایده‌های زیادی را برای طراحی آن به کار ببرید آشپزخانه می‌باشد. چرا که آشپزخانه پر است از وسایل ریز و درشتی که هر یک می‌توانند به صورت جداگانه نقش مهمی در چیدمان خانه عروس داشته باشند. خیلی‌ها حتی به چیدمان داخل کابینت آشپزخانه عروس هم اهمیت می‌دهند!

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی آشپزخانه با سبک دلخواه شما از روستیک تا کلاسیک

چیدمان آشپزخانه نو عروس

ست کردن وسایل آشپزی، استفاده از تم گل و قلب در دکوراسیون و همچنین انتخاب رنگ‌های روشن مثل سفید، صورتی، کرم و شیری از جمله کارهایی می‌باشند که برای چیدمان منزل عروس مناسب هستند.

مطلب پیشنهادی: مکمل رنگ کرم : چگونگی ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی!

چیدمان اتاق خواب عروس

چیدمان اتاق خواب عروس

برای چیدمان اتاق خواب خانه عروس نیز روش‌های جذابی وجود دارد. به غیر از انتخاب هوشمندانه‌ رنگ روتختی و تم رنگی اتاق که بهتر است ساده و از رنگ‌های ملایم و روشن باشند؛ گلباران کردن تخت خواب عروس داماد و آویزان کردن بادکنک‌های قلب در اتاق نیز می‌تواند فضای اتاق خواب را بسیار رویایی و رمانتیک کند.

چیدمان خانه عروس

آیا می‌دانید این بادکنک‌ها چطور بدون اینکه به جایی وصل باشند در هوا می‌مانند؟ برای معلق ماندن بادکنک‌ها در هوا باید درون آن‌ها را با گاز هلیوم پر کنید. بسیاری از بادکنک فروشی‌ها اگر بخواهید این کار برایتان انجام می‌دهند.

استفاده از تور و حریر نیز کمک زیادی به رمانتیک‌تر شدن فضای اتاق خواب می‌کند و برای چیدمان اتاق خواب عروس بسیار مناسب است.

چیدمان اتاق خواب نو عروس

دکوراسیون اتاق خواب بخش بسیار جذابی از چیدمان خانه  عروس است. ایده‌های دیگری را هم می‌توانید برای چیدمان اتاق خواب عروس به کار ببرید. مثلا در تصویر زیر می‌بینید که با استفاده از یک مانکن با لباس عروس در چیدمان اتاق خواب، فضای کاملا مناسبی با تم عروس برای اتاق خواب یک تازه عروس ایجاد شده است.

چیدمان اتاق خواب تازه عروس

در تصویر زیر ایده‌ دیگری از دیزاین ملحفه‌ها به شکل قو نشان داده شده که حس و حال عاشقانه‌ای به چیدمان اتاق خواب عروس و داماد داده است.

تزیین ملحفه به شکل قو

نظر شما درباره این ایده چیست؟ آیا تزیین ملحفه به شکل قو را بلدید؟ آیا فلسفه‌ی درست کردن قو را می‌دانید؟

اگر نه، شاید برایتان جالب باشد که بدانید قو پرنده‌ای است که در طول زندگی‌اش تنها یک همسر اختیار می‌کند و او را به عنوان وفادار می‌شناسند.

مطلب پیشنهادی: چیدمان اتاق خواب کوچک خود را اینجوری انجام دهید!

چیدمان پذیرایی خانه عروس و داماد

چیدمان پذیرایی خانه عروس

همه‌ ایده‌هایی که تا اینجا نام بردیم برای استفاده در چیدمان اتاق نشیمن عروس داماد هم قابل استفاده هستند. به طور کلی برای چیدمان خانه عروس انتخاب درست رنگ اهمیت زیادی دارد. البته نه به این معنی که فقط به چند رنگ خاص محدود شوید و از رنگ‌های دیگر استفاده نکنید. معمولا برای چیدمان خانه عروس از رنگ‌های تیره و حتی رنگ‌های روشن پاستیلی اجتناب می‌شود. در عوض استفاده از رنگ‌های ملو و آرام بسیار طرفدار دارد. این مسئله باید در انتخاب رنگ وسایلی مثل مبلمان و وسایل دکوری منزل عروس نیز مورد توجه قرار گیرد.

نورپردازی و به خصوص استفاده از شمع در چیدمان پذیرایی خانه عروس، کمک می‌کند تا فضایی رومانتیک و رویایی به وجود آید.

چیدمان پذیرایی خانه تازه عروس

تم بهاری، رنگ‌های بهاری و استفاده از گل‌های بهاری نیز برای چیدمان خانه عروس بسیار مناسب هستند. تصویر زیر زیبایی چیدمان میز پذیرایی نو عروس با تم بهاری را به خوبی نشان می‌دهد.

تزیین میز پذیرایی عروس

مطلب پیشنهادی: بهترین رنگ های دکوراسیون بهاری برای داشتن خانه‌ای شاد و جذاب

چیدمان سرویس بهداشتی در خانه نو عروس

چیدمان سرویس بهداشتی در خانه نو عروس

شاید برایتان جالب باشد بدانید که دیزاین سرویس بهداشتی در چیدمان منزل نو عروس ایرانی هم اهمیت زیادی دارد! پیشنهاد ما به شما برای دکوراسیون سرویس بهداشتی به خصوص اگر وان حمام دارید، همان استفاده از شمع و گل است. می‌توانید یکی از انواع بمب کف وان را هم برای معطر و جذاب‌تر شدن فضا استفاده کنید. این کوکتل‌ها با طرح و رنگی که به آب می‌دهند به رومانتیک‌تر شدن فضا کمک می‌کنند.

سخن آخر

این مقاله از ویکی‌ساختمون را به شمایی اختصاص دادیم که به دنبال ایده‌های دیزاین و دکوراسیون برای چیدمان منزل نو عروس بودید. ما فکر می‌کنیم که ایده‌های عنوان شده در مقاله به شما کمک می‌کند تا فضای دل‌انگیزتری را برای یک تازه عروس و تازه داماد چیدمان کنید. نظر شما چیست؟ آیا ایده‌هایی که گفتیم برایتان مفید بودند؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در زمینه چیدمان خانه عروس با ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا