اخبار ساختمان

رونمایی اپلیکیشن متخصصین کارگشا + بررسی تحولات ساختمان در دوران رکود

مجموعه کارگشا طی یک گردهمایی با متخصصین حوزه صنعت ساختمان در تاریخ 4 دی ماه 1398 از اپلیکیشن مخصوص متخصصین سامانه کارگشا رونمایی کرد. در این رویداد، علاوه بر معرفی اپلیکیشن، سه سخنران ویژه به بررسی تحولات ساختمان در دوران رکود اقتصادی پرداختند.

اپلیکیشن متخصصین کارگشا چیست و چگونه کار می‌کند؟

کارگشا، سامانه آنلاین خدمات ساختمانی، جهت سهولت کار متخصصینی که با این مجموعه همکاری می‌کنند، اپلیکیشن مخصوص دریافت و پردازش درخواست‌ها را ارائه کرده است.

این ابزار برای دریافت سفارش‌های ساختمانی به صورت آنلاین است که متخصصین حوزه صنعت ساختمان خیلی راحت و آسان می‌توانند با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند.

متخصصین بعد از طی مراحل ثبت نام، توسط کارگشا بررسی شده و مورد تایید قرار می‌گیرند. آن‌ها در بخش مهارت‌های من، حوزه‌های فعالیت‌شان را مشخص کرده و متناسب با حوزه‌های تایید شده، سفارش‌های ساختمانی را دریافت می‌کنند. در نهایت با مطالعه جزییات سفارش، پیشنهاد خود را ثبت می‌نمایند.

کاربران (مشتری‌ها) می‌توانند هر نوع خدمات ساختمانی مورد نیاز خود را از خرده کاری تا ساخت وساز (هرآنچه مربوط به ساختمان می‌شود) به صورت آنلاین از طریق وبسایت کارگشا سفارش دهند تا متخصصین کارگشا، در محل حاضر شده و به راحتی با قیمت مناسب سفارش آن‌ها را انجام دهند.

خدمات ساختمانی پربازدید در کارگشا:

دانلود اپلیکیشن متخصصین سامانه ثبت درخواست کارگشا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا