مقالات کارگشا

اجرای نمای کامپوزیت، از انواع ورق کامپوزیت تا نمای آلومینیوم کامپوزیت

پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت اکثراً ۴ میلیمتر متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً (Aluminum Composite Panels) یا ACP خوانده می شود. در این مقاله خلاصه ای از روش اجرای نماهای آلومینیوم کامپوزیت را بیان خواهیم نمود.

«چنانچه قصد اجرای نمای ساختمان را دارید، درخواست اجرای نمای کامپوزیت ساختمان را در سامانه ثبت درخواست کارگشا درج نمایید.»

نماهای کامپوزیت با توجه به سرعت اجرای بالا، وزن پایین (5 الی 8 کیلوگرم در هر مترمربع) و مقاومت مناسب در برابر عوامل جوی (بدلیل وجود پوشش رنگ PVDF روی آن)، یکی از مناسب ترین روشهای اجرای نما می باشد که می توان از آن جهت نماسازی های داخلی نیز بهره گرفت. نمای بسیاری از پروژه های تجاری، بیمارستان ها، فرودگاه ها، جایگاه های سوخت و حتی بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی و سردر مغازه ها را بوسیله این نوع پوشش اجرا می کنند. یکی دیگر از مزایای نماهای کامپوزیت، ایجاد عایق صوتی و حرارتی بدلیل وجود فضای خالی در پشت نما و همچنین شکل پذیری آن می باشد. 

مروری بر روش اجرای نمای کامپوزیت

انواع ورق کامپوزیت

آلومینیوم کامپوزیت پنل: آلومینیوم کامپوزیت پنل معمولی، از ترکیب چند لایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می‌آید. دو صفحه آلومینیوم روکش شده هسته مرکزی پلی‌اتیلنی آن را پوشانده‌اند. چسباندن این سطوح آلومینیومی به هسته توسط فرایندهای شیمیایی و مکانیکی صورت می‌گیرد به طوری که در مقابل ورقه‌ورقه شدن به شدت مقاومت می‌کند.

آلومینیوم کامپوزیت پانل نانوNano –PVDF: آلومینیوم کامپوزیت نانو ضمن دارا بودن خواصی نظیر ضد آلایندگی،  مقاومت در برابر آتش، استحکام مناسب و … به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی نانو از خصوصیاتی همچون خود تمیز کنی و مقاومت در برابر اسیدی و قلیایی نیز برخوردار است. لذا با توجه به ویژگی‌های فوق، هنگام استفاده از ورق‌های نانو در مقایسه با ورق‌ها PVDF معمولی دیگر نگرانی برای تمیز کردن نما به خصوص در ساختمان‌های بلند وجود ندارد.

آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی (رنگی):به این نوع ورق‌های کامپوزیتی به اصطلاح چند رنگ (رنگارنگ) می‌باشد  سطح بین ورق به وسیله رنگ براق خاصی پوشانده شده که باعث ایجاد حس لطافت و رنگارنگی می‌شود. در واقع بسته به زاویه تابش نور به ورق، رنگ‌های متفاوتی دیده می‌شود. در حقیقت این نوع ورق‌ها که دارای پوشش اسپکترا می‌باشد، بوسیله چند لایه رنگ و یک پوشش با درخششی بالا پوشیده شده‌اند. همچنین در شبانه‌روز با تغییر میزان نور شاهد این طیف رنگی متفاوتی خواهیم بود.

آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد باکتری:این نوع آلومینیوم از هسته پلی‌اتیلن با وزن مخصوص کم و ضد آلاینده، بین  دو ورق آلومینیومی با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است. بر روی سطوح این ورق، رنگ ضد باکتری به کار رفته که در اثر آن ظاهر زیبا و مطلوب ایجاد شده و همچنین خصوصیات ضد باکتری موجود در رنگ، سبب محافظت محیط‌های خاص نظیر اتاق‌های عمل، مراکز تولید و نگهداری دارو و آزمایشگاه‌ها و غیره می‌گردد.

آلومینیوم کامپوزیت پانل مقاوم در برابر آتش: این نوع ورق از هسته پلاستیکی نسوز به همراه دو لایه ورق  آلومینیومی تشکیل شده که نمونه‌ای جدید از ورق‌های کامپوزیت محسوب می‌شود. در واقع هسته مرکزی شامل عناصر ضد آتش بوده که سبب می‌شود این ترکیب به سختی آتش بگیرد. ضمناً این ماده نسوز دارای ویژگی مناسب بوده که در هنگام آتش‌سوزی هیچ گونه گاز مضری از خود متصاعد نمی‌کند.

ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خشدار:این پنل از دو لایه ورق مقاوم در برابر خوردگی تشکیل یافته که توسط  یک هسته پلی‌اتیلن به یکدیگر متصل شده‌اند. پوشش آلومینیوم نما بصورت خش‌دار می‌باشد. به خاطر ظاهر بسیار زیبا و مدرن این نوع از پنل بسیار مناسب جهت نمای خارجی، دکوراسیون داخلی، طراحی آشپزخانه و مبلمان می باشد. آلومینیوم خش‌دار توسط روش آنودایز (اکسیداسیون اندیک) با خش‌های حقیقی عمیق تشکیل می شود.

کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح سنگ: ورق‌های آلومینیومی طرح سنگ به عنوان نمونه پیشرفته از ورق‌های به بازار عرضه شده است. مزیت این ورق‌ها نسبت به سنگ بسیار بیشتر است. این ورق‌ها شامل طرح‌های متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود و در تولید آنها از 3 لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می‌شود.

کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح چوب:این نوع ورق گونه دیگری از کامپوزیت است که همانند طرح فلز هم در داخل و  هم در خارج کاربرد وسیعی دارد. رویه این ورق‌ها از یک لایه لمینیت پوشیده شده است.

مروری بر روش اجرای نمای کامپوزیت

هنگام انتخاب نوع ورق کامپوزیت باید به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه‌ها، نوع  رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی توجه نمود. زیرا تنوع وسیعی دارد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می‌باشد. به عنوان مثال برای نمای بیرونی از ورق‌های ضخامت حداقل 4 میلیمتر که ضخامت لایه‌های آلومینیوم آن 0.5 میلیمتر است باید استفاده شوند و برای مصارف داخلی و دکوراسیون‌ها می‌توان از ضخامت‌های کمتر و ورق‌های ضعیف‌تر استفاده کرد.

روش اجرای نمای آلومینیوم کامپوزیت

نمای آلومینیومی به وسیله زیرسازی فلزی و آلومینیومی به اسکلت ساختمان متصل می‌گردد. اتصال ورق‌ها با اسکلت ساختمان به دو روش ریلی (hanging)  و ثابت (fixing) انجام می‌شود.

اجرای نمای آلومینیوم کامپوزیت با روش ریلی (Hanging)

در این روش، ورقها با استفاده از شیارهای تعبیه شده، بصورت ریلی بر روی پروفیل‌های مخصوص آلومینیومی نصب می‌گردند. در این حالت به دلیل عدم استفاده از پیچ یا پرچ، سرعت کار بالا بوده، امکان جداسازی و تعویض هر یک از قطعات بطور جداگانه وجود داشته و همچنین به دلیل کاربرد پروفیل‌های ناودانی شکل آلومینیومی، دیگر نیازی به آب ‌بندی نما وجود ندارد. در این روش پس از اجرای کمربندی‌های آهنی جهت شکل گرفتن ساختار زیرسازی، نبشی‌های آهنی با مشخصه سوراخ لوبیایی روی کمربندی‌ها مطابق با آکس‌بندی ارائه شده در نقشه‌های اجرایی، نصب می‌گردند. در مرحله بعد، ناودانی‌های ریلی آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشی‌های آهنی بوسیله براکت‌ های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل می‌شوند. در این روش همانند روش ثابت آلومینیومی جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک دی الکتریکال بین لامل آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می‌گردد.
ورق‌های کامپوزیت بوسیله اتصالاتی آلومینیومی به شکل ناودانی (بچه ناودانی) که در داخل لامل‌های آلومینیومی می‌باشند بر روی لامل‌ها نصب می‌گردند. نحوه اتصال ورق به ناودانی با شیوه‌های مختلفی اجرا می‌گردد که باعث ایجاد تفاوت در روشهای  ریلی می گردد که از آن جمله می‌توان به سیستم هوک اشاره نمود.

مروری بر روش اجرای نمای کامپوزیت

اجرای نمای آلومینیوم کامپوزیت با روش ثابت (Fixing)

در این روش ورق‌های کامپوزیت پس از برش و شیار به صورت ثابت با پیچ یا پرچ بر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که مراحل نصب آن از سرعت بالایی برخوردار است. در بین فاصله ورق‌های نصب شده جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب‌شدن نما از چسب سیلیکون و درزگیرهای لاستیکی استفاده می‌گردد. در روش ثابت می‌توان از دو نوع زیرسازی آهنی و آلومینیومی بهره گرفت.

مروری بر روش اجرای نمای کامپوزیت

مزایای سیستم هنگ نسبت به سیستم ثابت در اجرای نمای آلومینیوم کامپوزیت

در سیستم هنگ، با توجه به اینکه تمام اجزای زیرسازی و روسازی از یک جنس (آلومینیوم) می‌باشند، انقباض و انبساط اجزا در اثر تغییر دما مشابه هم بوده که این امر از تغییر حالت و خرد شدن جلوگیری می‌کند.
جهت آب‌ بندی در سیستم هنگ نیاز به استفاده از چسب‌های سیلیکون و یا لاستیک آب‌بندی نمی ‌باشد، که با توجه به کوتاه بودن عمر چسب‌های سیلیکون و لاستیک‌های آب‌ بندی استفاده نکردن از موارد فوق از نقاط قوت این سیستم به شمار می‌آید.
ضمنا در سیستم هنگ، قطعات متناسب با وزن خود روی بولت ‌ها قرار می‌گیرند که به علت فرم خاص مونتاژ ورق‌ ها در هنگام زلزله و یا وزش بادهای شدید از محل خود خارج نمی‌گردند و از پایداری بالایی در برابر نیروهای جانبی برخوردار می باشند.

مروری بر روش اجرای نمای کامپوزیت

مطالب مرتبط با این مقاله را در کارگشا دنبال کنید:

منابع :

به منظور آشنایی بیشتر با این مبحث و رسیدن به جواب سوالات خود و یا ارائه هر گونه انتقاد و پیشنهاد به بخش مشاوره آنلاین کارگشا مراجعه فرمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. هدف از [url=http://uniquetire.ir/]فروش لاستیک[/url] یونیک تایر به صورت اینترنتی، رساندن با کیفیت ترین محصولات بدون دخالت واسطه به سریع ترین شکل ممکن و با تضمین بهترین قیمت به مصرف کننده است. یونیک تایر عامل [url=http://uniquetire.ir/product-category/products/foreign-products/hankok/]خرید لاستیک هانکوک[/url] و نمایندگی رسمی [url=http://uniquetire.ir/product-category/لاستیک-سواری/]لاستیک سواری[/url] واردکنندگان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در کشور است و به همین منظور غیر از فعالیت گسترده و درخشان چندین ساله در بازار فیزیکی، با ارائه محصولات متنوع در فروشگاه اینترنتی فروش لاستیک یونیک تایر، نوعی دیگر از خدمت گذاری به هموطنان عزیز را عرضه میکنیم.
    مدیریت [url=https://googerd-zarkooh.com/]گوگرد معدنی[/url] زرکوه پس از جستجو، پیگیری و بررسی های لازم و مستمر از مصرف کنندگان گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به منظور دفع آفت خانمان برانداز و مبارزه با [url=https://googerd-zarkooh.com/مبارزه-با-پسیل-پسته/]پسیل پسته[/url] به این نتیجه رسیده است که:
    باغدارانی که قصد تر فروشی (تازه فروشی) پسته خود را به بازار فروش دارند به منظور شفاف ماندن و بازار پسند بودن پسته تازه خود از اول فروردین ماه، غیر از زمان گل و شکوفه تا پایان خردادماه درختان پسته باغ خود را با گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به روش محلول پاشی، آفت زدائی و قارچ زدائی نمایند و سپس از اول تیر ماه لغایت پایان مهر ماه به روش گرده پاشی با آفت پسیل پسته و دیگر آفات و قارچ ها مبارزه نمایند همچنین برای [url=https://googerd-zarkooh.com/پوساندن-و-فراوری-نمودن-کودهای-حیوانی/]فراوری کودهای حیوانی[/url] نیز میتوان از گوگرد زرکوه استفاده کرد.
    [url=https://www.teh-music.co/shab-haye-barare/]دانلود سریال شب های برره[/url] مجموعه ای که در سال ۱۳۸۴ از شبکه سوم سیما در نود قسمت پخش شد و در آن زمان توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.
    سریال پژمان که به کارگردانی سروش صحت و بازی بازیکن سابق فوتبال، پژمان جمشیدی در سال ۹۱ و ۹۲ از شبکه سوم سیما پخش شد، به زندگی شخصی یک فوتبالیست می پردازد که به سال های آخر فوتبال خود نزدیک شده است ولی این واقعیت را نمی خواهد قبول کند، [url=https://www.teh-music.co/pezhman/]دانلود سریال پژمان[/url] فوتبالیستی است که چند فصل است که نتوانسته تیمی برای خود پیدا کند و کم کم شرایط اقتصادی باعث می شود که از زندگی مجلل خود دست بردارد و پیش خانواده برگردد آن هم در سن ۳۵ سالگی. حالا پژمان باید خود را برای شروع یک زندگی جدید آماده کند…
    کاتر [url=http://fashkhami.com/برش-بتن/]برش بتن[/url] یک دستگاه تخصصی برای برش آسفالت خیابان ها و یا پشت بام ها استفاده می شود. این دستگاه را اگر بخواهیم به طور کلی تجزیه کنیم، می شود گفت که دستگاه کاتر برش بتن از دو بخش هیدرولیکی به جهت کنترل میزان دقیق عمق برش و بخش خنک کننده تشکیل شده است. البته همانطور که بدیهی است، این دستگاه از یک شاسی، موتور و یک تیغه تشکیل شده است.
    آیرولاستیک چیست؟
    یکی از بهترین راه های محافظت از روسازی بتنی و جاده های بتنی و باندهای فرودگاه ایجاد درز و درزبندی آن توسط مواد [url=http://fashkhami.com/درزبندی-و-آیرولاستیک/]ایرولاستیک[/url] سرد ریز دو جزئی می باشد که گروه پیمانکاری فشخامی به بهترین نحوه و در سریع ترین زمان ممکن این خدمات را ارائه می دهد.
    در سیستم های الکتریکی برای تاسیس [url=http://fashkhami.com/سیستم-ارتینگ/]سیستم ارتینگ[/url] (Earthing System) و یا همان سیستم اتصال به زمین، به خاطر مسائل ساختاری و امنیتی، قسمتی از جسم به سطح زمین متصل می شود.
    پالت چوبی یورو یکی از بهترین مدل های [url=http://pallet-choobi.com/]پالت چوبی[/url] موجود در بازار میباشد که با این حال که دست دوم میباشد اما از لحاظ مقاومت جزء بهترین مدل های موجود در بازار میباشد
    [url=http://pallet-choobi.com/تخته-روسی-و-ایرانی/]تخته روسی[/url] در بازار چوب ایران به هر نوع چوب سفید رنگ وارداتی از روسیه گفته می شود و کاربرد آن هم چندان تفاوتی نمی کند در حالیکه چوب روسی سفید خود شامل گونه های کاملا متفاوت چون نراد، نوئل و انواع کاج ها می شود. به غیر از آن تخته ایرانی هم داریم.
    به تعدادی چراغ و نور که به صورت شاخه ای و ثابت برروی سقف وصل میشود لوستر گفته شود که امروزه لوسترها و [url=http://tabandehlight.ir/product-category/نشیمن-و-پذیرایی/آباژور-رومیزی/]آباژور رومیزی[/url] ها داری طرح بندی متفاوت و جدید هستند و در انواع مختلف تولید می شوند، و در همه جا هم کاربرد دارند، لوستر چوبی و لوستر کلاسیک نیز هنوز طرفداران خود را دارند، [url=http://tabandehlight.ir/]خرید لوستر[/url] یکی از دغدغه های همه کسانی است که قصد دارند جدید ترین مدل های لوستر را داشته باشند، و حتی امروزه خرید لوستر و خرید آباژور به صورت اینترنتی نیز بسیار مرسوم و رایج شده است، از مزایا و فواید خرید اینترنتی [url=http://tabandehlight.ir/product-category/کودک/لوستر-کودک/]لوستر کودک[/url] می توان به مواردی از قبیل مشاهده ی انواع مدل ها و طرح های [url=http://tabandehlight.ir/product-category/دخترانه/لوستر-دخترانه/]لوستر فانتزی[/url] و آباژور تنها با چند کلیک ساده، راحتی انتخاب بین مدل های مختلف با مقایسه آنها، و ارسال و تحویل محصول به راحتی درب منزل بدون کوچکترین زحمتی.
    [url=http://mahoongroup.com/دکوراسیون-داخلی/]طراحی دکوراسیون داخلی[/url] منزل یکی از تخصص هایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است. اجرای دکوراسیون داخلی منزل در طی سال های اخیر خیلی تخصصی شده است و انواع مختلف آن به وجود آمده اند.

    [url=http://mahoongroup.com/کابینت-آشپزخانه/]کابینت آشپزخانه[/url] یکی از ملزومات و اصلی ترین اجزایی است که می تواند به زیباسازی آشپزخانه شما بپردازد. همانطور که تابحال دیده اید، یکی از معیار های مهم در زیبایی یک خانه، داشتن یک آشپزخانه زیبا و چشم نواز است. مدل کابینت، طرح کابینت آشپزخانه عکس کابینت و حتی جنس کابینت مواردیست که امروزه بسیاری از افراد قبل از سفارس کابینت آشپزخانه به آنها توجه می کنند و خواستار آن هستند.

    پارکت لمینت چیست؟
    لمینت نام نوعی پوشش برای کف ساختمان هاست که احتمالا شما آن را اشتباها با نام پارکت می شناسید (به اشتباه این اسم رایج شده است). استفاده از [url=http://mahoongroup.com/پارکت-لمینت/]پارکت لمینت[/url] برای سطح کف ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بسیار مناسب است. این نوع پوشش از جنس HDF یا همان High Density Fiberboard یا به زبان فارسی، صفحات فیبر با تراکم بالا است.

    سقف کاذب چیست؟
    [url=http://mahoongroup.com/سقف-کاذب-و-کناف/]سقف کاذب کناف[/url]، سقف کاذب پی وی سی PVC، دیوار کناف و انواع مختلف دیگری از این قبیل، همه از مواردی هستند که برای دکوراسیون داخلی منزل و یا فروشگاه و مراکز تجاری برای زیبا سازی استفاده می شوند، گروه معماری ماهون نیز با بهترین قیمت کناف و سقف کاذب در تهران، آماده ارائه این خدمت به شما عزیزان می باشد.

    روف گاردن چیست؟
    [url=http://mahoongroup.com/روف-گاردن-و-محوطه-سازی/]روف گاردن[/url] یا بام سبز یکی از سیستم های قابل پیاده سازی در پشت بام هاست. همه ما با تراس ها آشنایی داریم و اکثرمان حداقل یک تراس در خانه داریم. اگر توجه کرده باشید، بسیاری افراد در تراس های خود به کاشت و پرورش گل می پردازند. این کار می تواند در سطح گسترده تری مانند پشت بام نیز انجام شود (روف گاردن ماژولار) و علاوه بر زیبایی هایی که دارد، به محیط زیست نیز کمک به سزایی کند.

    [url=http://mahoongroup.com/شیشه-تزئینی/]شیشه تزیینی[/url] رایج ترین نوع شیشه در تزئینات داخلی است. آینه و شیشه تزئینی از زمان های قدیم برای تزئین داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گرفتند، اگر به موزه ها دقت کنید متوجه حجم استفاده از این نوع شیشه خواهید شد. البته این نوع شیشه برای تزئینات بسیار لوکس می باشد.
    [url=http://takdarb.com/product-category/automatic-door/]جک درب پارکینگ[/url] را می توان درب عادی نامید که توسط سیستمی برقی کاری مکانیکی را حاصل می کند
    به مرور شرکت های مختلف اروپایی از ایده این دو نفر برای توسعه درب های اتوماتیک و [url=http://takdarb.com/product-category/electric-lock/]قفل برقی[/url] خود بهره گرفتند
    در بخش [url=http://takdarb.com/product-category/automatic-door/iranian-brand/]قیمت جک درب پارکینگ ایرانی[/url] می تواند، [url=http://takdarb.com/product-category/automatic-door/foreign-brand/bft/]جک BFT[/url] [url=http://takdarb.com/installation-and-service/automatic-gate-installation/]نصب جک درب پارکینگ[/url] ،درب اتوماتیک زیر سطحی، درب اتوماتیک رول آپ و [url=http://takdarb.com/product-category/automatic-door/accessories/remote-control/]ریموت درب پارکینگ[/url] نامبرد. فروشگاه تک درب در مقاله های خود تلاش می کند تا توضیحات جامعی از نحوه عملکرد این درب ها ارائه دهد.
    سیستم [url=http://takdarb.com/product-category/automatic-glass-door/]درب اتوماتیک شیشه ای[/url] نیز از موتور، بازوهای درب اتوماتیک، قفل برقی و فلاشر تشکیل شده است.
    اولین عامل در انتخاب [url=https://dcashop.ir/index.php/آیفون-تصویری/سیماران]آیفون تصویری سیماران[/url] به عنوان برند آیفون تصویری مورد استفاده حدود نیم قرن تلاش این شرکت در تولید تجهیزات الکترونیک می باشد .
    ازسال 1385محصولات [url=https://dcashop.ir/index.php/آیفون-تصویری/تکنما]آیفون تصویری تکنما[/url] باقیمت مناسب روانه بازار ایران و وارد رقابت با تولیدات داخلی و وارداتی گشت.
    مدل 1286 [url=https://dcashop.ir/index.php/آیفون-تصویری/الکتروپیک]آیفون تصویری الکتروپیک[/url] را می توان یکی از محبوب ترین در بین مشتریان دیروز و امروز این شرکت دانشت
    در زمان های نه چندان دور استفاده از [url=https://dcashop.ir/index.php/آیفون-تصویری/آیفون-تصویری-سوزوکی]آیفون تصویری سوزوکی[/url] در منازل یک کالای لوکس وپرهزینه محسوب می گشت
    چنین جملات اغواکننده ای برای مؤسسات خیریه ای که درک صحیحی از مسئولیت سخت و طاقت فرسای استخدام داوطلبین، مشخص کردن آینده کار، مدیریت کمپین ها و درخواست پول ندارند، بسیار جذاب و شیرین است. به نظر آن ها [url=http://nitaco.ir/]دیجیتال مارکتینگ[/url] و [url=http://nitaco.ir/seo/]سئو[/url] سایت و فروش کالا و خدمات بازاریابی دیجیتال بسیار آسان تر و راحت تر از جمع آوری اعانه است.
    در واقع VSAN یک فناوری Software Defined Storage است که به معنی مستقل بودن از لایه سخت افزار می باشد ، [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service_Details.aspx?itm=350]راه اندازی vsan[/url] به گونه ای کهstorage های متعددی بصورت Local در قالب یک مجموعه مدیریت شده فراهم می شود.
    سیستم های مجازی سازی Desktop و [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=331]دسکتاپ مجازی[/url] در حقیقت متشکل از یک یا چندین سرور قدرتمند هستند
    راه اندازی سیپ ترانک مخابرات – این مدل یک خوشه (Cluster) از مدیریت تماس خطوط SIP Trunk [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=348]خط 5 رقمی[/url] را در بین چند سایت که از طریق شبکه WAN به یکدیگر متصل شده اند را توزیع می کند. این مدل برای پیاده سازی حداکثر 6 سایت بزرگ (با مجموع حداکثر 30000 خط) که از طریق شبکه WAN به یکدیگر متصل شده اند، کاربرد دارد.
    (در ادامه مطالب از این به بعد سعی می کنیم همه فاکتورهای موجود را بصورت کامل در بخش [url=https://desproud.com/seo-learning/]آموزش سئو[/url] برای شما عزیزان قرار بدهیم.)
    با توجه به فضای بسیار زیادی که در دنیای [url=https://desproud.com/digital-marketing/]دیجیتال مارکتینگ[/url] برای تجارت آنلاین فراهم شده است، امروزه شاهد این هستیم که افراد با شرایط سنی مختلفی در این حوزه در حال فعالیت و درآمدزایی هستند؛ از افراد نوجوان تا مدیران شرکت و کارخانجات امروزه قدرت دیجیتال مارکتینگ را درک کرده اند و از این طریق نسبت به گسترش کار خود و معرفی خدمات و محصولات خود اقدام می کنند.
    در این خصوص، شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد با توجه به تجربه های ارزشمندی که در [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Support.aspx]پشتیبانی شبکه[/url] و راهبری بخش های مختلف زیرساخت های فناوری اطلاعات نظام های متنوع کسب و کاری که داشته است
    فناوری ­های مجازی­ سازی و [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=11]راه اندازی شبکه[/url] به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم­ بندی می­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لایه­ های مختلف مراکز داده، راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی­ سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.
    [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=150]امنیت شبکه[/url] به طور کلی برای فراهم کردن امکان حفاظت از مرزهای یک سازمان در برابر نفوذگران (مانند هکرها) به کار می رود. برای تأمین امنیت بر روی یک شبکه، یکی از بحرانی ترین و خطیرترین مراحل، تأمین امنیت دسترسی و کنترل تجهیزات شبکه است. تجهیزاتی همچون مسیریاب، سوئیچ یا دیوارهای آتش. [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=334]فکس سرور[/url] با این حال، امنیت اطلاعات به صراحت بر روی محافظت از منابع اطلاعاتی در برابر حمله ویروس ها یا اشتباهات ساده توسط افراد درون سازمان متمرکز شده است و برای این منظور از تکنیک های جلوگیری از از دست رفتن داده ها (DLP) بهره می برد. یکی از این تکنیک ها، تقسیم بندی شبکه های بزرگ توسط مرزهای داخلی است.
    [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Professional_Service.aspx?itm=120]پیاده سازی VoIP[/url] صدا را تبدیل به سیگنال دیجیتال کرده و بر روی بستر شبکه و اینترنت ارسال می کند. زمانی که شما یک شماره عادی را شماره گیری می نمایید، سیگنال قبل از رسیدن به مقصد به یک سیگنال معمولی تلفن تبدیل می گردد. سرویس [url=http://www.fasp.pro/Pasargad_group/Product_Details.aspx?itm=57]تلفن Voip[/url] به شما این امکان را می دهد که مستقیما از روی کامپیوتر شخصی، تلفن تحت شبکه، یا تلفن عادی که به تجهیزات Voip متصل است مستقیم تماس برقرار نمایید. همچنین بر روی بستر وایرلس موجود در شرکت یا اماکن عمومی نظیر پارکها، فرودگاه ها، رستوران و امثالهم میتوانید مستقیم مکالمه را برقرار نمایید.
    [url=https://dcashop.ir/index.php/آیفون-تصویری/تابا-الکترونیک]آیفون تصویری[/url] ؛ کیفیت تصویر و دید در شب آیفون تصویری؛ قابلیت ها ؛ آپشن ها و کارکرد های آیفون تصویری؛صدای شفاف و رسا که یکی از مهم ترین عوامل در آیفون ها می باشد؛ ضد آب بودن و ضد زنگ بودن پنل تصویری که در کنار درب ورودی ساختمان نصب می شود؛ کیفت تصویر و رزولوشن بالای مانیتور تصویری که باید دارای رنگ های واقعی باشد نه مانند بعضی از برند های آیفون تصویری به رنگ آبی مایل دیده شود.
    می تواند موجب کاهش مصرف انرژی [url=https://dcashop.ir/index.php/مانیتور-صنعتی]مانیتور صنعتی[/url] تا 50% شود. هرچه طول عمر مانیتورهای صنعتی شما بیشتر باشد، در هزینه های کلی شما صرفه جویی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا