مقالات کارگشا

معرفی نرم افزار AutoCAD Plant 3D

AutoCAD Plant 3D محصول شرکت Autodesk را می‌‌توان برای انجام کارهای طراحی، مدل سازی سه بعدی و مستند سازی پروژه‌های واحد‌های صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی به کار برد. مزیتی که این نرم افزار دارد کار در محیط آشنای AutoCAD است که باعث می‌شود تا مهندسین بتوانند با صرف کمترین زمان برای فراگیری، از این نرم افزار جهت دست یافتن به یک طرح سه بعدی مدرن تأسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی استفاده کنند.

ویژگی‌ها و ابزارهای این نرم افزار از روش‌های سازماندهی شده و استاندارد پیروی می‌کنند و انواع خدمات و توانایی‌ها را در طراحی، انواع گزارش، اسناد و غیره در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و خدمات شهری قرار داده و باعث می‌شود که پروژه‌های تأسیسات و فرایندها سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

معرفی نرم افزار AutoCAD Plant 3D

این نرم افزار کاربرد بیشتری برای مهندسین شیمی دارد زیرا به کمک آن می توان کل یک پالایشگاه پتروشیمی را شبیه سازی نموده . همچنین یک ابزار دقیق برای Piping و طراحی تجهیزات الکترونی می باشد . نرم افزار Autodesks AutoCAD Plant 3D  به کاربران این امکان را می دهد تا پروژه های خود را به صورت حرفه ای طراحی نمایند . بهترین نرم افزاری که در دنیا در زمینه ی طراحی وجود دارد محصولات AutoCAD می باشد که یک ابزار دقیق مهندسی در زمینه ی طراحی و تجهیزات فن آوری می باشد . این محصول به شما اجازه می دهد تا با خلق و انتشار یک پروژه های ایزومتریک شبیه سازی دقیقی از محصول مورد نظر داشته باشید .

معرفی نرم افزار AutoCAD Plant 3D

نرم افزار Autodesks AutoCAD Plant 3D از ابزارهای بسیار زیادی تشکلیل یافته است که به شما قابلیت های طراحی مدرن تاسیسات به صورت سه بعدی را می دهد. تولید و به اشتراک گذاری طرح های ایزومتریک، ارتوگرافیک و گزارش مواد استفاده شده از قابلیت های دیگر این نرم افزار است. نرم افزار فوق برای طراحان و مهندسان کارخانه برای طراحی انواع پروژه های شیمی بسیار مفید است. این نرم افزار با ویژگی هایی مانند طراحی مشخصات رانده و فهرست استاندارد به کسانی که در زمینه  کارهای لوله کشی محل، تجهیزات و ساختارهای حمایت موثر مجتمع اتوکد P & ID کمک می کند. کاربران می توانند برای ایجاد نمودار های لوله کشی، ویرایش و ابزار دقیق و داده های اساسی با مدل های 3D تطبیق دهند.

معرفی نرم افزار AutoCAD Plant 3D

برخی از قابلیت ها Autodesk AutoCAD Plant 3D

  • بالابردن بهره وری طراحی و مهندسی
  • اطمینان از دقت و یکپارچگی اطلاعات
  • بالابردن توان همکاری گروهی
  • فضای کاربرد مدرن و ساده این نرم افزار دقیقا با سلیقه مهندسان عزیز تطابق دارد
  • امکانات فوق العاده سازمان دهی و تنظیم پروژه ها
  • امکانات فوق العاده Piping
  • المان های تجهیزاتی
  • المان های سازه ای
  • حمایت از پروسه های مختلف ساخت
  • قابلیت های بسیار مناسب به منظور گزارش گیری و جستجو

برای دانلود کاتالوگ و راهنمای انگلیسی این محصول به پایین صفحه مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا