مقالات کارگشا

معرفی راهکارهای شرکت زیمنس برای افزایش بازدهی روشنایی در ساختمان

شرکت زیمنس یک شرکت سهامی عام بوده که در سال 1887 توسط ارنست فون زیمنس تاسیس گردیده است. این شرکت در حال حاضر یک شرکت چندملیتی بوده که دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان واقع گردیده است. 
همانند سایر محصولات شرکت زیمنس مانند تجهیزات پزشکی، نیروگاهی، مکانیکال و … سری محصولات هوشمندسازی این شرکت نیز، یکی از باکیفیت ترین محصولات در میان سایر برندها می باشد. 
محصولات این شرکت در خصوص هوشمندسازی ساختمان یک طیف کامل از کلیه موارد موردنیاز می باشد، مانند سیستم کنترل، نرم افزار، سوئیچ های هوشمند، کلیدهای هوشمند، سنسورها و محرک ها و… که این طیف کامل از محصولات همواره به عنوان یکی از مزایای اصلی این برند در بازار مورد توجه بوده است. 
کلیه محصولات این شرکت منطبق با استانداردها و پروتکل های اصلی هوشمندسازی مانند KNX، BACNet و … برای فضاهای مختلف می باشند. 

راهکارهای اصلی این شرکت مبتنی بر افزایش بازدهی و بهره وری ساختمان در خصوص مدیریت مصرف انرژی می باشد. محصولات این شرکت هم برای کنترل روشنایی و هم برای کنترل سیستم های تاسیسات مکانیکال ساختمان بسیار مطمئن و قابل اعتماد می باشند. 

محصولات این شرکت طیف وسیعی از کاربری های مختلف در ساختمان مانند مسکونی، اداری، تجاری، اقامتی و … را شامل می گردد. 

در ویدئوی ذیل راهکار این شرکت به کمک محصولات شرکت OSRAM برای مدیریت کارکرد روشنایی و راهکارهای افزایش بازدهی آنها موردبررسی قرار گرفته است. 

شرکت زیمنس جهت ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه تکنولوژی ساختمان، همکارانی در ایران داشته که در چندسال اخیر به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با ایشان در ارتباط بوده است. جهت اطلاع از محصولات و خدمات شرکت زیمنس، می توانید با نمایندگان این شرکت در ایران تماس حاصل فرمائید. 
1)    شرکت آدیش پادمهر
شماره تماس: 9-88576171
وبسایت: http://www.adishpad.com

2)    شرکت آلیاژگران دنیای کنترل
شماره تماس: 26709821
وبسایت: http://www.aliajgaran.com

3)    شرکت مهندسی اردال
شماره تماس: 88710809
وبسایت: http://www.ardalengineering.com

4)    شرکت دنیای کنترل الکترونیک
شماره تماس: 77950980
وبسایت: http://ww.dcabms.com

5)    شرکت سیماران
شماره تماس: 88843904
وبسایت: http://www.simaran.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا