معرفی تکنولوژی Geoshow 3D و کاربرد آن در شهرسازی

معرفی تکنولوژی Geoshow 3D یک بسته نرم افزاری بسیار قوی در زمینه شهرسازی است که با ارائه داده ها و اطلاعات می توان تصویر سه بعدی مکان ها را در آن مشاهده کرد. قابلیت این نرم افزار به گونه ای است که با ارائه امکانت دیداری و پروازی دقیق چشم اندازهای موجود را به صورت واقعی مانند یک فیلم ویدیویی به کاربر نشان داد.

معرفی تکنولوژی Geoshow 3D

Geo Shoe 3D  یک نرم افزار ژئو کارتوگرافیکی قوی است که می تواند به پایگاه های اطلاعاتی (ِData base) عظیم جغرافیایی دینامیک وصل شود، و در برخی نسخه های آن امکان ساخت تصاویر سه بعدی از سرزمین ها به صورتی ساده وجود دارد.

معرفی تکنولوژی Geoshow 3D و کاربرد آن در شهرسازی

با این تکنولوژی می توان بر فراز یک محدوده وسیع مانند شهر به صورت روان حرکت کرد و تمامی اطلاعات مربوط به عوارض طبیعی را کسب نمود، و تمامی اطلاعات متصل به هر عارضه (ساختمان ها، میادین، راه ها، موزه ها و … را در آن مشاهده نمود.

معرفی Geoshow 3D

با این نرم افزار می توان پروژه های بزرگ شهری، مهندسی و عمرانی را قبل از ساخت به صورت جامع و کامل و در موقعیت واقعی خود مشاهده نمود. این امر به مدیران، برنامه ریزان و همچنین سرمایه گذاران کمک می کند تا پروژه را از نزدیک مشاهده کرده و قبل از اجرا به رفع نواقص و اشکالات موجود اقدام و در هزینه و زمان صرفه جویی قابل توجهی نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا