مقالات کارگشا

دو نمایشگاه ساختمانی با رویکرد پایداری در آلمان: Bautec و Light+ Building

هر ساله در کشور آلمان نمایشگاه های مختلفی مرتبط با صنعت ساختمان برگزار می شود که از میان این نمایشگاه ها دو نمایشگاه ساختمان برلین و نور- ساختمان فرانکفورت از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند که هر دو سال یکبار و در فصل زمستان برگزار می شوند. که در اینجا به اختصار به معرفی آنها می پردازیم:

در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۸ (۴-۱ اسفند ۹۶)، هیجدهمین نمایشگاه Bautec‌ در محل نمایشگاه های شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تمرکز بر ایده صرفه جویی مصرف انرژی که ساختار خارجی ساختمان را با سیستم های هوشمند مهندسی، پایدار و راهکارهای انرژی کارا، همساز با اقلیم و راهکارهای جدید و خلاقانه در حوزه مصالح ساختمانی و روشهای اجرایی مرتبط می نماید، خواهد بود.

نمایشگاه صنعت ساختمان آلمان، پایداری

تقاضا برای ساخت و ساز بطور عمده از طرف بخش خصوصی، عمومی و حوزه مسکن مطرح می شود و پیش شرط های سخت تر در زمینه های استفاده از راه حل های پایدار و انرژی کارا حتی موجب درخواست های بیشتری شده است. پیامد این روند مثبت در نمایشگاه Bautec، اهمیت برگزاری آن را به عنوان مهمترین رویداد صنعت ساختمان در اروپا تأیید می نماید. برای عرضه کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه مزایای منحصر بفردی شامل ترکیب همه جانبه محصولات و خدمات، برنامه جامع سخنرانی و همایش و طیف گسترده ای از اطلاعات به روز تدارک دیده شده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان آلمان، پایداری

در تاریخ ۱۸ الی ۲۳ مارس سال ۲۰۱۳ (۲۷ اسفند ۹۶ الی ۳ فروردین ۹۷) نمایشگاه Light + Building در محل نمایشگاه های شهر فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از ۲۶۰۰ شرکت محصولات خود را برای اولین بار در جهان عرضه می نمایند و در حدود ۲۱۶۰۰۰ نفر از نقاط مختلف جهان از آن بازدید خواهند کرد. بخش عمده این بازدیدکنندگان را معماران، معماران داخلی، طراحان، برنامه ریزا و مهندسان و همچنین بازرگانان تشکیل می دهند.

نمایشگاه صنعت ساختمان آلمان، پایداری

این نمایشگاه به دنبال معرفی سیستمهای ساختمانی یکپارچه در زیف گسترده ای است که از نطر تنوع و میزان، منحصر بفرد است. نمایشگاه Light + Building  به عنوان بزرگترین نمایشگاه جهان در این حوزه، در جستجوی ارایه راهکارهایی برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها و در عین حال افزایش آسایش در آنهاست. این نمایشگاه همه چیز از LED و فن آوری فتوولتاییک تا خودرو های برقی و هوشمند سازی را به نمایش می گذارد و با ترکیب خدمات ساختمانی و نور پردازی، همکاری بسیار موثری برای استفاده از پتانسیل صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمان ایجاد خواهد کرد.

منبع:

bautec

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا