مقالات کارگشا

خانه های اجتماعی طراحی شده توسط معماران taller de arquitectura

در ماه فوریه سال 2016، کمیسیون مسکن مکزیک معیارهای خود را برای ارائه کمک هزینه های فدرال تغییر داد. مقررات به روز شده اظهار از این داشت که استفاده از مصالح سنتی و سیستم های ساخت و ساز مانند بامبو، نی و چوب، بسیار پر مخاطره است و خانه های ساخته شده با استفاده از این مصالح دیگر تحت مزایای صندوق های فدرال قرار نخواهد گرفت.

social housing

از آنجا که نخستین طرح های خانه های این منطقه معیار های ضروری را شامل نمی شد، معماران این استودیو، خانه مسکونی دومی طراحی کردند که استفاده از بامبو را به عنوان مصالح کاربردی در بنا را رد کرد. محصول خانه های جمعی در مکزیک طرحی است از سیستم ساخت خانه های مدولار و پیش ساخته بهره گرفته که تنها شامل سه عنصر می باشد: دو خرپا و پنل های قابل تعویض.

social housing

هنگامی که خانه برقرار شد، پنل هل ها با ایکستل ( نوعی فیبر گیاهی برای ساخت کیسه های قهوه در مکزیک  و آمریکای مرکزی) و لایه نازک از بتونه پوشش داده شدند.هنگامی که فونداسیون اجرا شود ورق اکولوام (ساخته شده از زباله های آلومینیومی مواد غذایی) بر روی آن ثابت می شود که دارای ویژگی های حرارتی، صوتی و ضد باکتری است. خانه را می توان در حدود یک هفته مونتاژ کرد، به این معنی که هزینه های نیروی کار حداقل می شود.

social housing

این طرح به آداب و رسوم مردم بومی nahuatl پاسخگو بوده، که معمولا طرح خانه های این منطقه شامل یک هال مرکزی است که فضاهای خانه پیرامون آن سازمان می یابد و راهروی اصلی به جهت خشک کردن قهوه و ذرت استفاده می شود. به اضافه آشپرخانه آن اجازه می دهد تا دود حاصل از هیزم از این فضا خارج شود. این مکان اقامتی همچنین شامل دو اتاق خواب و یک حمام و یک ایوان پوشیده بیرونی است.

social housing

منبع:

DEZEEN

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا