مقالات کارگشا

جناب آقای دکتر ریاحی روز شنبه 97.06.31 از تهران به مقصد گوتنبرگ کشور سوئد سفر کردند

سوئد کشوری است که آقای دکتر ریاحی به مدت هجده سال در آن سابقه تدریس اکولوژی انسانی و احداث مرکز اکوسنتروم دارند.

گروه پژوهشی اکولوژی انسانی شهر و اندیشه

اعضای گروه پژوهشی اکولوژی انسانی شهر و اندیشه با راه اندازی گروهی پر تلاش در این مرز و بوم و علاقه به رشد و دستیابی به دانشگاه مجازی و به پشتوانه تخصص آقای دکتر ریاحی و راهبری پژوهشی آقای دکتر پرتانی و اسپانسری شرکت آینده پژوهان نوآور کارگشا  امیدوار به حرکت های بزرگ با گام های کوچک در جهت آبادی سرزمین مان ایران هستند.

گروه پژوهشی اکولوژی انسانی شهر و اندیشه

سرکار خانم مهندس پروینی با بیش از 10 سال تجربه در تحقیق و توسعه، امور حقوقی و دفاتر فنی و اجرای پروژه های ساختمانی از اعضای فعال گروه پژوهشی هستند که در ادامه گام در ارتقا گروه به مرکز پژوهشی با ایجاد گروه اقتصاد مسکن می نمایند.
سرکار خانم مهندس مشتاقیان با بیش از 2 سال تجربه در زمینه تحقیق و توسعه، برنامه ریزی و کنترل پروژه و مدلسازی اطلاعات ساختمان عضو فعال دیگری هستند که ساختار شکست تمامی فعالیت های گروه را تا رسیدن به سر منزل مقصود تهیه می نمایند.
جناب آقای مهندس جباری با بیش از 2 سال تجربه طراحی ابزارهای تبلیغاتی و طراحی سایت، به زودی وبسایت shahroandishe.ir و ست اداری گروه را با هنرمندی تمام به نمایش می گذارند.
جناب آقای مهندس هاشمیان با بیش از 2 سال تجربه در زمینه تحقیق و مقاله نویسی و بازنگری به طراحی و معماری های باستانی به عنوان مسئول آموزش و پژوهش و برگزار کننده کارگاه های آموزشی و مذاکره کننده با اساتید و پیگیری کننده امور اداری گروه هستند. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا