مقالات کارگشا

فاکتور های مهم در انتخاب توالت فرنگی

از نکات بسیار مهم در هنگام انتخاب و خرید توالت فرنگی توجه به پارامتر های ارتفاع، اندازه و کارکرد توالت هستند در یاد داشت زیر تلاش شده تا مخاطبان در انتخاب کردن بهتر کمک کند.

توالت فرنگی و تناسب با فضای موجود

در بازار انواع مختلی از توالت فرنگی وجود دارد اما آن دسته از آن ها که دارای فاصله مناسب مجرای خروجی با دیوار هستند دارای عملکرد بهتری هستند. بهترین فاصله برای این امر 12 اینچ است که که بیشترین انتخاب ها را نیز به خود نسبت داده است. گاهی با توجه به مدل حمام یا دست شویی مجبور به انتخاب توالت هایی با فاصله مجرا متفاوتی (10-14 اینچ) هستیم که همین امر موجب محدود شدن انتخاب های مناسب برای ما می شود.

اکثر افراد فکر می کنند که توالت های کشیده تر نسب به توالت های دایروی راحت تر و بهترند اما بر خلاف تصور افراد این توالت ها برای فضا های کوچک به هیچ عنوان مناسب نیستند، این توالت ها فاصله 31 اینچی از دیوار را اشغال می کندد که این امر توالت های دایروی به میزان 28 اینچ کاهش می یابد که خود بیانگر اهمیت این موضوع می باشد از طرفی با توجه به سایز توالت می توان گفت های توالت ها دایروی از اکثر مدل های کشیده ارزان تر هستند که این مسئله موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه نمود ارتفاع توالت می باشد که بسیار در راحتی افراد تاثیر گذار و مهم است . شرکت هایی وجود دارند که به تولید توالت هایی با ارتفاع بیشتری نسبت به ارتفاع استاندارد( 14 اینچ) می پردازند این امر به منظور راحتی افراد بلند قد صورت می گیرد که نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.

کدام مدل توالت فرنگی مناسب تر است؟

توالت ها در انواع مختلفی تولید می شوند؛ انواع دو تکه آن که مخزن و کاسه از هم جدا هستند که از نظر مالی به صرفه تر هستند. نوع یک تکه که نظافت آن راحت است اما گران تر است و توالت هایی که روی دیوار نصب می شوند زیباتر و دارای نظافت راحت تری هستند اما این مدل نیز دارای هزینه های بیشتری هستند.

به عنوان مثال آنها به دیوارهای ضخیم تری نیاز دارند تا بر روی آنها نصب شوند زیرا دیوار های ضعیف و نازک قابلیت نصب این توالت ها را ندارند. گاهی اوقات نیاز به تعویض یا استحکام بیشتر دیوارهای حمام و دستشویی است، که خود هزینه بر است.  

طراحی مناسب

طراحی های جمع و جور بیشتر از سایر طرح ها با استقبال مشتریان مواجه شده است. همچنین توالت هایی با فناوری بدون مخزن که به تازگی وارد بازار شده اند بسیار عملکرد توالت ها را افزایش داده اند و باعث می شوند با وجود اشغال حجم کم تر نسبت به مدل های قبلی کارایی بهتری داشته باشند. این مدل از توالت ها راحتی بیشتر و بهداشت بیشتر را نیز فراهم می کنند.

سیفون

اما شاید مهم ترین نکته در انتخاب توالت فرنگی سیفون آن باشد بسیار باید دقت نمود که توجه به شکل ظاهری موجب غافل شدن از انتخاب توالتی با سیفون کارآمد نشود.
در پایان لازم به ذکر است که میتوان با مراجعه به قسمت قیمت و مصالح سامانه کار گشا از انواع مدل های توالت و قیمت آن ها اطلاع پیدا کنید.

مطالب مرتبط: 

قیمت انواع لوله 

جزئیات لوله کشی خانگی و تجاری گاز 

اطلاعات مشاغل لوله اتصالات تهران

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا