دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی : ارمغان جذابیت و زیبایی در خانه

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک را بزرگ نشان می‌دهد و محیطی مدرن و شیک خلق می‌کند. طراحی داخلی با متریال شیشه فواید بسیار و کاربردهای زیادی دارد، اما دیوار شیشه ای چیست؟ مزایا، معایب و کاربردهای دیوار شیشه ای کدام است؟ در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد. با ویکی ساختمون همراه باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی شیشه‌های نوین ساختمانی: شیشه هوشمند، سکوریت و لمینت

دیوار شیشه ای چیست؟

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی به سبک‌های مدرن و مینیمالیستی است که برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی می‌باشد، دیواری از جنس شیشه که فضا را به زیبایی هر چه تمام‌تر بخش‌بندی می‌کند، در واقع دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی نقش پارتیشن را ایفا می‌کنند. دیوار شیشه ای علاوه بر دیوارهای فرعی می‌تواند در جایگاه دیوار اصلی نیز ظاهر شود به این منظور که فضای بیرون را نمایش دهد.

بیشتر بخوانید: نمای شیشه‌ای فریم لس چیست؟ انواع + مزایا و معایب

انواع دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

دیوار شیشه‌ای به صورت شفاف، مات، رنگی و طرح‌دار به صورت متحرک و ثابت وجود دارد. دیوارهای شیشه‌ای تاشو، جمع‌شونده و کشویی نمونه ‌هایی از دیوارهای شیشه‌ای هستند. به طور کلی دیوار شیشه ای در انواع مختلفی تولید و استفاده می‌شود:

بیشتر بخوانید: بلوک شیشه ای ویژگی‌ها و اجرای آجر شیشه‌ای تزیینی

مزایای دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

مزایای فراوان دیوار شیشه ای به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: انواع شیشه‌های ساختمانی، تفاوت‌ها و کاربردها

معایب دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی معایب کمی دارد:

کاربردهای دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

دیوار شیشه ای در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری در طراحی‌های مدرن و مینیمالیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای جدا کردن بخش‌های مختلف در دکوراسیون داخلی دیوار شیشه ای انتخابی زیبا و ظریف می‌باشد. این متریال ظریف و ارزشمند کاربردهای بسیاری دارد و بیشتر برای تفکیک فضا استفاده می‌شود، در زیر به مواردی از آن  می‌پردازیم:

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت استخر شیشه‌ای چگونه است؟ بهترین مجری را از کجا پیدا کنیم؟

سخن آخر

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی برای استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است. دیوار شیشه ای جذابیت و زیبایی چشم‌نوازی را برای محیط به ارمغان می‌آورد و نور طبیعی کافی را فراهم می‌سازد. دیوار شیشه ای در همه قسمت‌های منزل، ادارات و دفاتر کار کاربرد دارد و برای تفکیک فضای اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … استفاده می‌شود.

خروج از نسخه موبایل