رنگفضاهای داخلی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی : 18 ترکیب رنگ عالی و خاص

مهم است که به دقت در مورد انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی خود فکر کنید. وقتی صحبت از تعیین رنگ مناسب می‌شود، همه به یاد رنگ‌های صورتی و سبز آواکادو که در دهه 1970 رایج بودند، می‌افتند. کاشی‌های دستشویی یک انتخاب زیبا و ماندگار است، اما این انتخاب باید به گونه‌ای باشد که با گذشت زمان و تغییر در سبک‌ها، قدیمی نشود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود افراد طرح‌هایی مناسب برای تمامی زمان‌ها را انتخاب کنند، ایجاد محیطی است که به آن‌ها روحیه و حس بهزیستی می‌دهد. در اینجا طرح‌های مختلفی برای رنگ کاشی سرویس بهداشتی وجود دارند، که می‌توانند یک محیط راحتی را ایجاد کنند و با گذشت زمان قدیمی هم نشوند؛ با ویکی ساختمون همراه باشید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

در زیر یک به یک به رنگ‌های مناسب سرویس بهداشتی اشاره می‌کنیم البته از رنگ زدن کار آسون تری هم میتونید انتخاب کنید اونم استفاده از برچسب کاشی است.

1- رنگ‌های خنثی

رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

یک رنگ مدرن برای کاشی سرویس بهداشتی، بژ است. این رنگ هنوز هم مورد استفاده بسیاری از مردم است. به همین دلیل کارشناسان آن را یکی از بهترین رنگ‌های خنثی می‌دانند. با این حال، طیف رنگ خنثی اکنون محبوبیت بسیاری پیدا کرد است و رنگ‌هایی مانند دودی، خاکستری، مانند آنچه در طرح‌های الهام گرفته از فرهنگ شرقی و سبک‌های مدرن مشاهده می‌کنید را شامل می‌شود.

2- سفید و سیاه

رنگ کاشی سرویس بهداشتی

جدا از یک سرویس بهداشتی کلاسیک تمام سفید، طرح‌های سیاه و سفید همیشه مدرن هستند و قدیمی نخواهند شد. می‌توانید با خلق الگوهای هندسی با استفاده از طیف رنگی سیاه وسفید، سبک درام را در سرویس بهداشتی خود به سادگی اجرا کنید.

3- قهوه‌ای و سفید

رنگ کاشی دستشویی

چرا وقتی می‌توانید رنگ قهوه‌ای را انتخاب کنید، سراغ رنگ سیاه خسته کننده می‌روید؟ کاشی‌هایی با رنگ قهوه‌ای و سفید، به یک انتخاب عالی و ارگانیک برای سرویس بهداشتی شما تبدیل می‌شوند.

4- قرمز گیلاسی و سفید

رنگ کاشی توالت

انتخاب کاشی‌های دیواری قرمز براق به همراه پادری قرمز برای سرویس بهداشتی، روشی شاد و روشن جهت افزودن حس شجاعت درونی به همراه تلفیق آن با رنگ سفید است. استفاده از قرمز گیلاسی و سفید برای رنگ کاشی سرویس بهداشتی می‌تواند ظاهری متفاوت ایجاد کند.

5- سبز نعنایی و سفید

رنگ کاشی سرویس

رنگ سبز نعناعی و سفید، رنگ‌هایی شاد و تازه‌ای هستند، که یک رنگ کاشی دوست داشتنی را برای سرویس‌های بهداشتی فراهم می‌کنند. به خصوص در سرویس‌های بهداشتی کوچک که به اصطلاح هر یک اینچ مربع آن حائز اهمیت است. استفاده از کاغذ دیواری‌های چاپی در رنگ آمیزی مختلف و مقیاسی کوچک، همبستگی دیوارها را شکسته و باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید.

6- آبی و سفید

کاشی سرویس بهداشتی

کاشی‌هایی به رنگ آبی و سفید، سبکی سنتی و کاملاً آرامش بخش هستند. منظور از رنگ آبی و سفید، ترکیب آن‌ها به شکل کمرنگ است. این رنگ‌ها به عنوان رنگ کاشی سرویس بهداشتی، به ویژه هنگامی که با نور طبیعی تلفیق می‌شوند، عالی هستند. درباره ترکیب رنگی آبی ساحلی و سفید چیز تازه‌ای وجود دارد. این موضوع کاملاً در یک سرویس بهداشتی روشن و درخشان مشهود است.

7- آبی تیره و سفید

رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

می‌توانید بسیاری از رنگ‌های تیره را با رنگ آبی تیره جایگزین کنید و هنوز هم می‌توانید یک رنگ کاشی چشمگیری را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. رنگ آبی تیره طرفدار زیادی دارد و با تنوع تناژ ظریفی که در برابر نورپردازی‌های مختلف دارد، با کاشی‌های سفید و وسایل ثابت در سرویس بهداشتی نیز، کاملا تطبیق پذیر است.

8- آبی و نارنجی

رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

یکی از راه‌های گرم نشان دادن کاشی‌های سرویس بهداشتی، این است که کنتراستی از سایه‌های متضاد و گرم را در فضای داخل قرار دهید. آبی و نارنجی رنگ‌های مکمل هستند، بنابراین استفاده از رنگ تلفیقی متضاد و مکمل برای کاشی‌ها، سرویس بهداشتی را زنده می‌کند.

9- خاکستری زغالی و سفید

رنگ کاشی

استفاده از خاکستری زغالی و سفید برای رنگ کاشی سرویس بهداشتی، بسیار مدرن و جذاب است. ترکیب رنگ طوسی باعث ایجاد یک چشم انداز تقریبا عاشقانه‌ای در سرویس بهداشتی شما می‌شود. اجازه دهید وسایل موجود در سرویس بهداشتی (سینک، کابینت و توالت) به عنوان اجزایی سفید رنگ طراحی شوند، تا سبک مینیمالیستی یک فضای معاصر را تقویت کنند.

10- صورتی و سفید

رنگ کاشی توالت

اگر قبلاً خانه‌ای با سبک سرویس بهداشتی دهه 1950 داشته‌اید یا با آن آشنا هستید، ممکن است با رنگ کاشی صورتی کاملاً آشنا باشید. برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و امروزی، لازم نیست همه آن موارد را دور بیندازید. وسایل مورد استفاده در سرویس بهداشتی خود را به روز کنید و بهتر است که یاد بگیرید که مانند مادربزرگ‌تان رنگ قرمز را دوست داشته باشید.

11- شکلاتی و خامه‌ای

رنگ کاشی توالت زیبا

ما در مورد اجزای یک بستنی صحبت نمی‌کنیم. تناژ رنگی قهوه‌ای شکلاتی، فضا را کوچک، دنج و مجلل نشان می‌دهد. ست کردن رنگ قهوه‌ای با پادری سرویس بهداشتی، ایده بسیار خوبی است، همانطور که از کاشی‌های کرم رنگ بین آینه‌ها نیز استفاده می‌شود.

12- فیروزه‌ای، صورتی و طلایی

رنگ کاشی های سرویس بهداشتی

استفاده از یک رنگ کاشی سرویس بهداشتی، به معنای اتمام کار نیست. در واقع، کاملا برعکس است. گاهی اوقات تعیین رنگی غالب (در این حالت فیروزه‌ای) که می‌تواند با دوز کوچک اما قابل توجهی از یک یا دو رنگ دیگر (کاسه توالت صورتی و قاب آینه طلایی رنگ) ترکیب شود، مفید است.

13- قرمز آجری و سبز جنگلی

رنگ زیبا کاشی برای سرویس بهداشتی

استفاده از این سبک رنگ روستایی و سنتی در سرویس‌های بهداشتی، به لطف استفاده سخاوتمندانه از تناژ خاکی رنگ و گرم، دوستانه و جذاب به نظر می‌رسد. ما از این واقعیت قدردانی می‌کنیم که استفاده از کاشی‌های آجری رنگ هنوز هم امروزی هستند و می‌توان آن‌ها را با نمای چوب کاج تلفیق کرد.

14- قرمز، سفید و سیاه

کاشی توالت

این ترکیب رنگ غیرقابل انکار، براق و مدرن است و در سرویس‌های بهداشتی امروزی و همچنین در سایر فضاها کاربرد بسیاری دارد.

15- صورتی، سفید و سیاه

رنگ صورتی کاشی سرویس بهداشتی

رنگ صورتی که اغلب مورد علاقه بسیاری از نوجوانان می‌باشد، ترکیبش با رنگ سیاه مشکلی نخواهد داشت. تلفیق رنگ صورتی با یک قاب آینه سیاه، می‌تواند علاوه بر نوجوانان، برای بزرگسالان نیز جذاب باشد.

16- کرم و طلایی متالیک

رنگ طلایی کاشی سرویس بهداشتی

برای انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی که لوکس و لاکچری باشد، اضافه کردن رنگ طلایی و کرم، زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد. استفاده از کاشی کرم رنگ و تلفیق برخی از لوازم طلایی رنگ با آن، ویژه خاصی را به سرویس بهداشتی می‌افزاید.

17- خاکستری گرم

رنگ مشکی کاشی سرویس بهداشتی

استفاده از سایه‌هایی متفاوت با زمینه همان رنگ، مانند رنگ کاشی خاکستری گرم در سرویس بهداشتی، ضمن حفظ انسجام و آرامش، باعث ایجاد عمق و دید بصری می‌شود. نکته مهم این است که، انعکاس سطوح مختلف، رنگ ارگانیک را از احساس سستی دور می‌کند.

18- سیاه و خاکستری

رنگ خاکستری کاشی سرویس بهداشتی

این سرویس بهداشتی سنتی با کاشی‌های سیاه و خاکستری، به همراه یک پیشخوان و لوازم کلاسیک، بسیار امروزی و مدرن به نظر می‌رسد. صفحات سنگ مرمر و کاشی‌های سنگ مرمر خاکستری کم رنگ، هم بستگی یکپارچه‌ای را به کل فضا اضافه می‌کند، در حالی که کابینت‌های سیاه نیز موجب تکامل این مجموعه بی‌نظیر می‌شود.

کلام آخر

رنگ کاشی سرویس بهداشتی شاید از نظر بسیاری افراد بی‌اهمیت جلوه کند، اما پرداختن به این موضوع به مانند دیگر فضاهای منزل می‌تواند روح خانه را به کلی تغییر دهد. در انتخاب رنگ مهم است که نیم نگاهی به دکوراسیون و رنگ عمومی خانه خود نیز داشته باشید و سعی کنید هارمونی رنگی را طوری انتخاب کنید که احساس محیط به کلی از دست نرود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا