بازسازی

نمونه کارهای بازسازی منزل ، قبل و بعد تعمیرات خانه همراه با تصویر

یکی از راه‌های ایجاد جذابیت و راحتی بیشتر در فضای زندگی، نوسازی ساختمان است. امروزه افراد به دلیل توجه بیشتر به سبک دکوراسیون داخلی، به دنبال تغییر سبک فضای زندگی خود هستند. از این رو، به انجام نوسازی آشپزخانه، فضای نشیمن، اتاق خواب‌ها، حمام و دستشویی و فضاهای دیگر اقدام می‌کنند. اما قبل از انجام هر کاری، دیدن نمونه کار نوسازی ساختمان می‌تواند برای افراد نقش الهام بخش داشته و ایده‌های بکری را به آن‌ها بدهد. به همین منظور، ما در مقاله دیگری از ویکی کارگشا به چندین نمونه از قبل و بعد کار نوسازی ساختمان می‌پردازیم.

نمونه کارهای بازسازی منزل

نمونه کار بازسازی آشپزخانه

برای بازسازی ساختمان و  فضای آشپزخانه کفپوش جدید، کابینت‌های سفید، شیرآلات طلایی رنگ، لوازم و وسایل جدید در آشپزخانه و بسیاری از رنگ‌ها مهم‌ترین موارد به روزرسانی شده برای ایجاد ظاهری تازه به این خانه قدیمی است.

نمونه کارهای بازسازی منزل و آشپزخانه می‌تواند تا 90 درصد بازده‌ای داشته باشد. آشپزخانه همچنین یکی از اولین مواردی است که افراد هنگام تصمیم گیری برای نوسازی ساختمان انجام می‌دهند. اگر بودجه محدودی دارید، بر روی برخی جزییات آشپزخانه تمرکز کنید:

  • افزودن یک سبک آشپزخانه جزیره برای ایجاد فضای بیشتر
  • رنگ کردن دیوارهای آشپزخانه
  • تغییر و نصب کابینت‌های جذاب و کاربردی

نمونه کار نوسازی فضای نشیمن

نمونه کار بازسازی آشپزخانه

بخشی از تعمیرات اساسی شامل رسیدگی به این فضای نشیمن کم نور و تبدیل آن به فضایی روشن و زیبا برای کل خانواده بود. این فضا به طرحی باز تغییر شکل داده است. شومینه قهوه‌ای و دیوارهای بی‌حال همه از بین رفته‌اند. اکنون با رنگ آمیزی سفید و کرمی دیوارها در دو لایه، حس طراوات وارد این فضا شده است.

بهترین نمونه کارهای بازسازی منزل در این نمونه مرتبط به شومینه است. شومینه در رنگ صورتی کودکانه با کاشی‌های هندسی نقاشی شده است؛ این یک ایده فوق‌العاده ساده اما تاثیرگذار است. مبلمان این فضا برای زیبایی بیشتر به یک میز چوبی با کیفیت و یک صندلی مدرن به روز شده است. نوسازی فضای نشمین به شکل اصولی به گرمی و راحتی اهالی خانه می‌افزاید.

برای مطالعه: اصول بازسازی ساختمان

نمونه کار نوسازی دستشویی

نمونه کار بازسازی دستشویی

تغییر شکل باور نکردنی حمام یک چالش سخت گیرانه است! اما وقتی به یک تغییر کامل دست پیدا می‌کند، بسیار باورنکرنی خواهد بود. دیوارهای مشکی، یک کابینت حوله برنجی رنگ، کفپوش‌های کاشی کاری شده که لوکس بودن را تداعی می‌کند، بخش‌های اصلی نوسازی این حمام هستند.

در نمونه کارهای بازسازی منزل یک دوش شیشه‌ای طلایی به طراحی حمام اضافه شده است و رادیاتورها برای مطابقت با دیوارها به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده‌اند. کاشی کاری دیوار و کف نیز از حالت کرمی بی‌روح در آمده و ظاهری متناسب با رنگ مشکی و توناژ رنگی سفید و رنگ سبز گیاهان پیدا کرده است. با زیرکی و بدون آنکه موقعیت وسایل تغییر کند، از فضایی کسل کننده به فضایی شاداب و لوکس قدم می‌گذاریم. در بازسازی فضاهای مرطوب قبل از اجرای کار جدید به عایق کاری ساختمان نیز توجه شود.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

نمونه کار بازسازی پذیرایی

امروزه تقریبا همه منازل قدیمی نیازمند نوسازی هستند و بیشتر به سمت هوشمندسازی ساختمان  پیش می روند. این نوع نمونه کارهای بازسازی منزل با استفاده از رویکرد «سرگرم کننده، با صرفه اقتصادی و ترکیبی» ارائه شده است. در این تصویر می‌بینیم که اگرچه فضای پذیرایی بزرگ، روشن و خوش فرم است، اما بهم ریختگی، چیدمان نامناسب و احساس کوچک بودن فضا را تداعی می‌کند.

با نمونه کارهای بازسازی منزل می‌توان فضا را از نو زنده کرد. در اطراف یک مبل زیبای سبز رنگ می‌توان انواع و اقسام گیاهان را مشاهده کرد که به تازگی، فضا افزوده‌اند. دیوار از رنگ کرمی به سفید تغییر رنگ داده است تا لوکس بودن و تمیزی را نشان دهد. آثار آویزی بر روی دیوار با یک فرش نرم و کوسن‌های ترکیبی، ظاهری جذاب و سرزنده به پذیرایی بخشیده‌اند.

نمونه کار نوسازی اتاق خواب

نمونه کار بازسازی اتاق خواب

در نمونه کارهای بازسازی منزل این اتاق خواب پر از ایده‌های جذاب برای ایجاد احساسی مثبت در افراد است. اتاق خواب آشفته و شلوغ حالا تبدیل به یک اتاق مدرن و زیبا شده است. رنگ شیری اتاق به رنگ خاکستری آرامش بخش تبدیل شده است. علاوه بر آن یک رادیاتور سفید و یک شومینه آهنی باریک و مشکی در دل دیوار نصب شده است تا یک نقطه کانونی جدید ایجاد شود و سبک راحت و گرم اتاق را برجسته کند.

کنج دیوار به فضایی برای دراور تبدیل شده است. دورتادور پنجره به رنگ سفید در آمده است تا تاکیدی بر نور بیشتر به فضای داخل باشد. هدف در نوسازی این اتاق خواب، ایجاد سادگی و جلوگیری از هر هرج و مرج بوده است. کفسازی اتاق نیز تغییر کرده است و پارکت جای خود را به سرامیک سفید داده است.

نمونه کار نوسازی حمام

نمونه کار بازسازی حمام

این تغییر شکل حمام بسیار شگفت انگیز است! یک حمام بژ قدیمی به یک حمام تازه و روشن با پانل دریایی و کاشی کاری جدید تغییر کرده است. شیرآلات طلایی رنگ به همراه رنگ آبی بدنه وان و سفیدی کاشی‌های دیوار، تجسم تمیزی و لوکس بودن هستند. حمام قبلی در انبوهی از رنگ‌های کرمی و قهوه‌ای پنهان شده است اما اکنون سفیدی به ایجاد یک فضای گیرا کمک کرده است.

در نمونه کارهای بازسازی منزل کف حمام نیز با کاشی‌های الگودار زیبا به رنگ‌های آبی و سفید، تداعی کننده پس زمینه کلی فضا هستند. به ویژه چنین طرحی را می‌توان در حمام‌های قدیمی ایرانی به خوبی مشاهده کرد. رنگ آبی و کاشی‌های الگودار، همه الهام گرفته از سبک‌های معماری ایرانی است. این حمام احساس یک فضای آرامش بخش را تداعی می‌کند.

نمونه کار نوسازی راهروها

نمونه کار بازسازی راهروها

این راهروی ورودی، رنگ و شخصیت را به فضا دمیده است. چیزی که به وضوح این راهرو ساده و کم نور را به محیطی الهام بخش تبدیل کرده است. فضای گرفته و بی‌جان راهرو اکنون با رنگ‌های زنده و پر شور، جانی دوباره گرفته‌اند. رنگ قهوه‌ای به فضا حالتی قدیمی و متروکه داده است. اما رنگ‌های سُرمه‌ای و صورتی نشاط خاصی را در راهرو ایجاد کرده‌اند.

اغلب افراد از چنین فضاهایی چشم پوشی می‌کنند و بیشتر توجه خود را به نشیمن، اتاق خواب و نشیمن جلب می‌کنند. اما این راهروی ورودی با رنگ سرمه‌ای عمیق برای دیوارها، درب ورودی صورتی کم رنگ و کف کاشی کاری شده طرح‌دار، تاثیر بصری فوق العاده‌ای را در فضا ایجاد کرده‌اند. رنگ آمیزی سفید نرده پله، عناصر رنگی قوی‌تر را متعادل کرده است.

کلام آخر

نمونه کار نمونه کارهای بازسازی منزل نقشی الهام بخش برای افراد دارد. بسیاری از کسانی که نمی‌دانند دقیقاً دنبال چه چیزی هستند، نمونه کار به آن‌ها کمک می‌کند تا به نیازهای خود پاسخی جامع دهند. اگر قصد نوسازی فضای منزل خود را دارید، سعی کنید برحسب مقدار بودجه خود، بهترین و مناسب‌ترین شیوه طراحی و استفاده از مصالح را به کار ببرید. بهترین کار این است که آن را به متخصصین حرفه‌ای در امر طراحی و اجرا بسپارید تا در نهایت حداکثر لذت و استفاده را از فضای زندگی خود ببرید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. درودمن یه واحد ۹۰ متری در یوسف آباد دارم، سن بنا ۳۰ ساله، شرکت میتونید بهم معرفی کنید برای بازسازی ؟ 

    1. با سلام و احترام
      اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای بازسازی منزل خود هستید، می‌توانید درخواست خود را در سامانه آنلاین خدمات ساختمانی کارگشا ثبت نمایید. با پاسخ به چند سوال، متخصصین ماهر به شما معرفی میشوند و در نهایت شما می توانید پس از مذاکره‌های تلفنی و حضوری با متخصصین، بهترین تصیمیم را بگیرید.
      http://www.kargosha.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا