مقالات کارگشا

نصاب پارکت کیست و چگونه با بهترین ها آشنا شویم؟!

کفپوش‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان‌ها هستند که انواع مختلفی از آن‌ها با ویژگی‌های متفاوت در دسترس هستند. پارکت نیز با توجه به مزایای زیادی که از جنبه‌های مختلف به دست می‌دهد، همیشه در کاربری‌های مختلفی مانند اداری، تجاری و مسکونی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها بوده است. نصب پارکت به دانش فنی خاصی نیاز دارد و از این رو برای داشتم این کفپوش با کیفیت باید در وهله اول از یک نصاب با تجربه و متخصص پارکت بهره ببریم. در این مطلب از کارگشا، هر اطلاعاتی که در خصوص نصاب مورد نیاز باشد را ارائه کرده‌ایم تا بهتر شما برای یک انتخاب خوب راهنمایی کنیم.

نصاب پارکت خوب کیست؟

شاید این سؤال کمی بدیهی به نظر برسد اما اگر بخواهیم دقیق‌تر و تخصصی حرف بزنیم واقعاً این گونه نیست. شاید بسیاری خود را نصاب بدانند اما فاقد تجربه و دانش کافی هستند. یک نصاب پارکت با در دست گرفتن بودجه و منابع شما، سعی در اجرای پارکت به عنوان کفپوش در فضای مورد نظر می‌کند. نصاب پارکت خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان با خیالی راحت کار را به او واگذار کرد. در ادامه بیشتر در این رابطه بحث شده است.

«نصب انواع کفپوش را به متخصصان ماهر کارگشا بسپارید»

ویژگی‌های یک نصاب پارکت خوب

یک نصاب پارکت با توجه به اهمیت کار باید از یک سری ویژگی‌های لازم برخوردار باشد که در ادامه سعی شده است به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شود.

  • اول از همه اینکه با توجه به اینکه پارکت‌ها انواع مختلفی دارند، نصاب نیز عملاً باید دانش و تجربه کافی در مورد آن‌ها داشته باشد و نکات مهم در مورد اجرای هر یک از آن‌ها را بداند.
  • هزینه و زمان دو اصل مهم برای کارفرما هستند و نصاب پارکت هم باید همیشه در روند پیشرفت پروژه مورد نظر این دو مهم را اولویت کار خود قرار دهد.
  • با اخلاق کاری حرفه‌ای، هماهنگی کامل با کارفرما داشته باشد و او را در جریان جزئیات پروژه قرار دهد.
  • با آگاهی کامل از مزایای و معایب انواع پارکت، کارفرما را در خصوص انتخاب نوع مناسب کاربری که از آن خواهد داشت راهنمایی کند.
  • به تمامی تعهدات و مسئولیت‌های خود در خصوص پروژه و کارفرما آگاه باشد.

ویژگی های یک نصاب پارکت خوب

خدمات نصاب پارکت چیست؟

خدماتی که‌ مجریان نصب پارکت به کارفرماها ارائه می‌دهند می‌تواند شامل چند مورد زیر باشد.

  • نصب انواع مختلفی از پارکت‌ها از جمله پارکت‌های چوبی، لمینت و پی‌وی‌سی
  • نصب پارکت بدون ساب و لاک
  • نصب پارکت با چسب، ساب و لاک
  • تعمیرات پارکت همراه با ساب و لاک
  • زیرسازی و کف سازی لازم برای اجرای پارکت
  • اجرای پارکت در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری

بیشتر بخوانید: پارکت چوبی، همه چیز درباره این کفپوش تمام چوب

قیمت نصب پارکت چقدر است؟

اول از همه نباید فراموش کرد که هزینه نهایی نصب پارکت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد.

  • جنس و کیفیت پارکت
  • دستمزد نصاب پارکت که بر اساس کیفیت کار و تجربه می‌تواند بالا و پایین باشد.
  • متراژ محل کار، به طوری که در متراژ‌های بالاتر پیمانکار نسبت به ارائه تخفیفاتی اقدام می‌کند.
  • اینکه سطح به زیرسازی نیاز دارد یا خیر

نوع و جنس پارکت از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه نهایی است. پارکت‌های لمینت، چوبی و پی‌وی‌سی از انواع مختلف پارکت‌ها هستند که هزینه خرید و اجرای هر یک متفاوت است. برای مثال، هزینه خرید پارکت‌های لمینت با برندهای مختلف ایرانی چیزی جدایی از هزینه نصب در حدود 90 تا 130 هزار تومان و برندهای خارجی هم در بازه قیمتی 200 تا 300 هزار تومان است. به طور کلی، هزینه نصب انواع پارکت هم چیزی در حدود 40 هزار تومان است که بسته به استفاده از ساب و لاک یا موارد دیگر می‌تواند در بازه قیمتی 20 تا 90 هزار تومان در نوسان باشد.

خدمات نصاب پارکت چیست؟

نصاب پارکت را از کجا پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک نصاب پارکت کار چندان سختی پیش روی شما نیست. افراد ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی از جمله نصب پارکت را در هر شهر و بازاری می‌توان یافت. نکته مهم استفاده از نیروی حرفه‌ای و متخصص است تا بهترین کیفیت را به شما تحویل دهد و هزینه و زمان شما را هدر ندهد. برای اینکه خیالی راحت از نصاب پارکت داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سامانه درخواست خدمات ساختمانی کارگشاتنها با چند کلیک ساده به نیروهای با تجربه و آزمون پس داده دسترسی پیدا کنید. مزیت برجسته سامانه کارگشا این است که تخصص آن کارهای ساختمانی است و شرکت‌هایی که در این سامانه به ارائه خدمات مشغول هستند همگی از نظر کیفیت کار تائید شده هستند. پس با خیال راحت می‌توانید انتخاب کنید.

سخن آخر

پارکت‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، همیشه از گزینه‌های جذاب برای اجرای کفپوش بوده‌اند. امروزه استفاده از انواع پارکت‌ها افزایش یافته است و از این رو انتخاب یک نصاب پارکت خوب بیش از پیش مهم است. نصاب پارکت خوب باید از یک سری ویژگی‌ها برخوردار باشد. سامانه کارگشا به ساده‌ترین روش، بهترین نصاب‌های پارکت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا