رپورتاژ آگهی

طراحی رایگان خانه را از کارگشا عیدی بگیرید! بازسازی شیرین خانه

طراحی رایگان خانه : دوست دارید که برای طراحی و دکوراسیون خانه از یک متخصص کمک بگیرید؟ یا سوالات و اشکالات خود را در زمینه طراحی و چیدمان از یک طراح بپرسید؟ احتمالا هزینه‌های نسبتا بالای استفاده از این خدمات باعث شده که هر بار صرف نظر کرده و خودتان برای طراحی رایگان خانه دست به کار شوید. این خوب است. اما بدون شک استفاده از دانش و تجربیات طراحان نیز می‌تواند تغییرات بسیار چشمگیری به دکوراسیون منزل‌تان بدهد. چاره چیست؟

یک فرصت استثنایی؛ یک فکر بکر!

اهل شرکت در مسابقه هستید؟ اگر هم نه این یک بار را شرکت کنید. چرا؟ چون برنده بازنده ندارد!

شرکت آینده پژوهان نوآور کارگشا به مناسبت سال نو و ورود به قرن جدید تصمیم گرفته است که کمپین باز طراحی رایگان خانه و چیدمان دکوراسیون داخلی آن را در  قالب یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز برگزار نماید.

کارشناسان در این شرکت می‌گویند “هدفمان این است که برای سال نو، کارگشای شما باشیم و در کنار هم صفر تا صد مشکلات ساختمانی‌تان را رفع کنیم!”

همانطور که گفتیم در این مسابقه فقط برنده‌ها جایزه نمی‌گیرند، بلکه همه عیدی می‌گیرند! چه طوری؟

اینطور که فقط با شرکت در مسابقه، می‌توانید 3% تخفیف تا سقف یک میلیون تومان جهت اجرای خدمات ساختمانی دریافت کنید.

حالا اگر برنده بشید چی؟

به 5 نفر از برندگان مسابقه خدمات طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی خانه و همچنین %10 تخفیف تا سقف 5 میلیون تومان جهت اجرای خدمات ساختمانی عیدی داده خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه چیست؟ چگونه خدمات طراحی رایگان خانه را عیدی بگیریم؟

شرایط شرکت در مسابقه کارگشا این است که دست‌کم سه نفر از طریق لینک شما در این مسابقه شرکت کنند. برای دریافت این لینک باید:

  1. در سایت کارگشا ثبت نام کنید.
  2. در انتهای ثبت‌نام شما؛ یک لینک برایتان ارسال می‌شود که باید آن را حداقل برای سه نفر ارسال کنید.

با شرکت در این مسابقه می‌توانید شانس خود را برای دریافت عیدی یعنی طراحی رایگان خانه امتحان کنید.

این مسابقه جذاب از 10 بهمن تا 15 اسفند ادامه و 5 نفر برنده دارد. نتیجه مسابقه در 28 اسفند ماه به صورت لایو در اینستاگرام کارگشا اعلام خواهد شد.

مهلت استفاده از این خدمات نیز از 28 اسفند تا 13 فروردین است.

سخن آخر

طراحی خانه قدیمی به جدید نیاز به دانش زیبایی‌شناسی و تجربه زیادی دارد. کمک گرفتن از متخصصین به شما کمک می‌کند تا طراحی و دیزاین خانه را اصولی‌ انجام دهید. اگر سوالات و مشکلات زیادی در زمینه طراحی، چیدمان و خدمات ساختمانی دارید، همفکری با یک طراح ضروری به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم که مسابقه کارگشا در آستانه‌ ورود به قرن جدید را از دست ندهید. در مسابقه شرکت کنید، تخفیف بگیرید و شانس خود را برای طراحی رایگان خانه امتحان کنید.

عیدتان هم پیشاپیش مبارک

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا