فضاهای داخلی

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن ، 18 تصویر از بهترین‌ها

در این مقاله از ویکی‌ساختمون می‌خواهیم درباره دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن صحبت کنیم. فکر می‌کنید که دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و مدرن چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بهترین رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ایرانی و یا اروپایی چه رنگی است؟ چه نوع مبلمان و اکسسوری برای اتاق خواب دخترانه مناسب است؟ و یا مناسب‌ترین پرده اتاق خواب دخترانه چگونه است؟ اگر شما نیز این روزها دغدغه‌ی طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن و دوست داشتنی را دارید، خواندن این مقاله حتما برایتان مفید خواهد بود.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن چه رنگی است؟

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن

معمولا برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه استفاده از انواع رنگ‌های گرم محبوبیت زیادی دارد. در برخی موارد این مسئله به یک قانون تبدیل شده، اما بهتر است بدانید که از نظر معماری هیچ رنگی برای هیچ جنسیت خاصی تعریف نشده است. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر مثلا به رنگی آبی علاقه‌مند هستید، کلیشه‌ی رنگ صورتی رنگ دخترانه را کنار گذاشته و حتما به سراغ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آبی بروید. بهتر است هرگز خودتان را محدود به هیچ رنگی نکنید.

یک نکته بسیار مهم چه در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و چه در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بچه گانه، توجه به هارمونی رنگ‌ها می‌باشد. شناخت رنگ‌ها و اصول رنگ شناسی در این زمینه بسیار راه‌گشاست. پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مقاله‌ی روانشناسی رنگها در معماری ؛ از سفید تا سیاه که پیش از این در ویکی‌ساختمون منتشر شده را از دست ندهید. خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا رنگ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه را آگاهانه‌تر انتخاب کنید.

توجه به انتخاب رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک دخترانه نیز یکی دیگر از نکات حائز اهمیت است. به طور کلی بهتر است که برای دکوراسیون اتاق خواب های کوچک از طیف رنگ‌های روشن استفاده کنید. زیرا استفاده از رنگ‌های تیره و خاص به عنوان رنگی اصلی در فضاهای کوچک، اغلب فضا را دلگیر و خسته‌کننده کرده و آن‌جا را کوچکتر نشان می‌دهد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به رنگ صورتی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های دکوراسیون دخترانه است. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از انواع تصاویر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک را ببینید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بنفش
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بنفش
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه سیاه و سفید
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه سیاه و سفید
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه سفید مشکی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه سفید مشکی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نارنجی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نارنجی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یاسی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یاسی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه چوبی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه چوبی

چه مبلمانی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن مناسب است؟

مبلمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن

تزیین اتاق خواب دخترانه دکوراسیون ویژه‌ای دارد. بدون شک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کودکان و یا نوزاد با هم فرق دارد.

اگر می‌خواهید که صاحب زیباترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه رویایی باشید، در ابتدا باید به علایق و ویژگی‌های شخصی خودتان توجه کنید. طرح دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شما باید یک مجموعه از عناصری باشد که به آن‌ها علاقه دارید. به بیانی دیگر باید از بودن در فضای اتاق خواب خود بیشتر از هر فضای دیگری در خانه لذت ببرید.

به عنوان مثال اگر به نقاشی علاقه دارید، می‌توانید دکوراسیون دیوار اتاق خواب دخترانه خود را با تابلوهای نقاشی پر کنید. اگر به گلدوزی علاقه دارید آن را با تابلوهای گلدوزی تزئین کنید. و حتی اگر به نجوم علاقه‌مندید، می‌توانید به فکر تزئین دیوار اتاق خواب خود با وسایل دکوری و اکسسوری‌های مربوط به نجوم باشید.

عروسک، استندها و گلدان‌های گل، تابلوها و دیوارکوب‌ها، ساعت دیواری و چراغ‌های تزئینی از جمله اکسسوری‌های پرکاربرد در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لوکس و زیبا هستند. می‌توانید هر یک از این اکسسوری‌ها را برای طراحی یا تغییر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود به کار ببرید.

دکوراسیون زیبای اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون زیبای اتاق خواب دخترانه با تم رنگی آبی، سفید و قهوه‌ای

توجه به بزرگی و کوچکی فضا ی اتاق در هنگام خرید دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن کوچک و کم‌جا که به دو نفر تعلق دارد، بهتر است به فکر وسایل و مبلمان کم‌جا و کوچک باشید. مثلا استفاده از تخت‌های دو طبقه جذاب، کتابخانه‌های دیواری و بسیاری دیگر از مبلمان مخصوص اتاق خواب که با توجه به فضای اتاق خوابتان می‌توانید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از آ‌ن‌ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: چیدمان اتاق خواب کوچک خود را اینجوری انجام دهید!

عکس‌های جذاب برای پرده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن

زیباترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

این بخش از مقاله را به موضوع پرده اتاق خواب اختصاص داده‌ایم. اگر می‌خواهید شیکترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را داشته باشید، باید به فکر شیک ترین پرده برای اتاق خوابتان هم باشید. پرده اتاق خواب باید با توجه سبک دکوراسیون اتاق انتخاب گردد و با رنگ دیوارهای اتاق خواب و همچنین رنگ مبلمان و اکسسوری آن هارمونی داشته باشد.

به طور کلی در یک اتاق خواب با دکوراسیون مدرن، باید از پرده‌های سبک مدرن استفاده کنید. مثلا انواع پرده‌های کرکره‌ای، شید، زبرا و رومن و همچنین انواع پارچه‌های پرده‌ای با طرح مدرن.

همچنین استفاده از انواع پرده‌های چاپی برای اتاق خواب بسیار توصیه می‌شود. زیرا از این طریق می‌توانید پرده‌ای با طرح کاملا سفارشی و با سلیقه‌ی خودتان داشته باشید. در ادامه می‌توانید چند نمونه از جدیدترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه زیبا با پرده‌های شیک و زیبا را ببینید:

عکس دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جدید با پرده چاپی
عکس دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جدید با پرده چاپی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه قشنگ با پرده صورتی
عکس های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با پرده مدل‌دار صورتی
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و جدید با پرده مدل رومن
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و جدید با پرده مدل رومن
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با پرده مدل رومن
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با پرده مدل رومن
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن با پرده ساده و فانتزی
مدرن ترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با پرده ساده و فانتزی

پیشنهاد می‌کنیم که مقاله رنگ اتاق خواب نوجوان ؛ رنگ‌های اصلی و تأثیرات روانی آن بر نوجوانان را در ویکی‌ساختمون بخوانید. شناخت رنگ‌ها در انتخاب پرده بسیار کمک کننده می‌باشد.

قیمت دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن چقدر تمام می‌شود؟

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن ارزان

نیازی نیست تا برای دکوراسیون اتاق خواب خود بیش از اندازه هزینه کنید. حتی یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ارزان هم می‌تواند به عنوان یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و ساده شناخته شود. آنچه اهمیت دارد در واقع همنشینی درست رنگ‌ها و انتخاب آگاهانه وسایل و اکسسوری‌هاست.

سخن آخر

دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه چه برای کودکان و چه برای دخترهای نوجوان و جوان باید بازتابی از شخصیت و علایق آن‌ها باشد. در این مقاله از ویکی‌ساختمون به نکات کلیدی درباره رنگ دکوراسیون اتاق خواب، اکسسوری‌ها و مبلمان و نیز پرده‌اتاق خواب دخترانه اشاره کردیم. همچنین انواع عکسهای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را قرار دادیم تا به شما در ایده‌پردازی برای رسیدن به شیک ترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه قشنگ کمک نماید. در نتیجه با خواندن این مقاله، سرنخ مطالب را بدست آورده و می‌توانید درباره‌ی جزئیات کار توجه بیشتری به خرج دهید. نظرات خود را درباره دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن برای‌مان کامنت کنید.

شاید این مطلب را نیز بپسندید: مجموعه دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختر بچه به سبک کلاسیک

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا