اخبار ساختمان

در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان چه میگذرد؟! همراه با بروزرسانی

علی‌رغم به تعویق افتادن بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه به علت شیوع ویروس کرونا، این نمایشگاه در 20 شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار نمود.

افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و آسانسور

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا، با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست وزارت صمت، رئیس اتاق تعاون ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی افتتاح گردید.

رویدادهای 4 روز برگزاری نمایشگاه در غرفه‌های شرکت کارگشا

شرکت کارگشا با افتخار یکی از غرفه داران نمایشگاه صنعت ساختمان است که در این دوره از نمایشگاه در «سالن شماره ۵ ملل و سالن شماره ۴۰ دانش بنیان»، میزبان همه اهالی صنعت ساختمان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از تمام کشور است.

نمایشگاه از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز نمود و تمامی پرسنل شرکت کارگشا در دو غرفه مذکور شروع به خدمت رسانی به تمامی دوستدارن صنعت ساختمان نمودند.

جلسات b2b در اولین روز نمایشگاه خوش درخشیدند و شرکت آینده پژوهان نوآور کارگشا متفخر است که از ساعت 14 الی 16:30 میزبان هیاتی متشکل از افراد افغان و قطری بود.

پس از پایان یافتن جلسات b2b بدون فوت وقت، کارگاه بررسی جامع مبحث ساختما‌‎های ۲۵ متری مطابق با جدول زمانبندی از پیش منتشر شده، با حضور جناب آقای مهندس جباری (رییس هیئت مدیره شرکت کارگشا) به عنوان استاد برگزار گردید که خداوند را شاکریم که مورد عنایت شرکت کنندگان و ببیندگان در فضای مجازی قرارگرفت. در نهایت این کارگاه با پرسش و پاسخ در ساعت 16:15 به کار خود پایان داد.

مطلب پیشنهادی: زمانبندی کارگا‌ه‌های آموزشی کارگشا در بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان

برای آن دسته از عزیزانی که در این کارگاه حضور پیدا نکردند لازم بذکر است؛ جمع بندی جناب آقای مهندس جباری از این طرح جدید دولت را در ادامه مطالعه نمایند.

ساختمان‌های بیست‌وپنج متری را می توان سوییت یا سراچه نامید. ساختمانی که تمام امکانات یک آپارتمان را ندارد. بنابراین این ساختمان‌ها به عنوان محل سکونت دائمی برای یک خانوار آن هم با فرهنگ اصیل ایرانی با نقایص و مشکلات عدیده‎ای مواجه است که جای بحث و هم اندیشی فراوانی دارد.

سومین اتفاق ناب در اولین روز نمایشگاه که به دست کارگشایی‌ها رقم خورد؛ برگزاری کارگاه ضوابط کمیته نما با محوریت ایمنی با حضور جناب آقای مهندس علی نبی یی به عنوان سخنران برگزار گردید.

بازدید کنندگان غرفه کارگشا در نمایشگاه صنعت ساختمان

  1. جناب آقای دکتر وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری
  2. جناب آقای دکتر دهقان؛ مشاور رهبری و وزارت دفاع
  3. جناب آقای مهندس بیژنی؛ مدیر عامل اسبق قطار شهری مشهد
  4. جناب آقای مهندس سراج؛ سازمان توسعه تجارت
  5. جناب آقای مهندس مرتضایی؛ مدیر شرکت مهندسین مشاور مهراز و رییس گروه پژوهشی اکولوژی انسانی شهری کارگشا
  6. جناب آقای دکتر عظیمی از رسانه معماری فضای نو
  7. جناب آقای دکتر عابدی از دبیرخانه توسعه صادرات
  8. مسئولان تیم آکادمی کارگشا

همچنین تیم کارگشا افتخار میزبانی مهمانان و بازدید کنندگانی از شهرداری تهران و … در روزهای اول الی چهارم نمایشگاه را نیز داشتند.

همانطور که پیش بینی می‌شد بدلیل شیوع ویروس کرونا، استقبال پرشکوهی از بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان انجام نشد و در بیشتر روزها غرفه داران به تنهایی و بدون بازدید کننده به کار خود پایان می‌دادند.

و در نهایت پرونده بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در روز 99.6.23 بسته شد که در ادامه می‌توانید گالری تصاویر نمایشگاه را مشاهده نمایید.

تصاویر  بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا