مبلمان و وسایل

25 مدل از زیباترین آینه های دکوراتیو برای هر سبک و سلیقه‌ای

آینه های دکوراتیو را می‌توان روی دیواری از خانه یا محل کار نصب کرد. آینه های تزیینی نه تنها دیوارها را از حالت کسل‌کننده نجات می‌دهند بلکه توهم فضای بیشتری را ایجاد می‌کنند یا برای روشن شدن نقاط تاریک محیط استفاده می‌‌‌‌‌شوند. با وجود تنوع بسیار در آینه های دکوراتیو، این وسایل زینتی می‌توانند یک نیاز برای طراحی فضای داخلی باشند. پس اگر می‌خواهید با انواع مدل آینه های تزیینی آشنا شوید، این مقاله از ویکی ساختمون را تا انتها بخوانید.

25 مدل از زیباترین آینه های دکوراتیو

هر یک از آینه های دکوراتیو زیر را باید براساس مقدار بودجه و سبک دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید:

1- آینه با طرح گلبر‌گ‌های گیاهان

آینه دکوراتیو

این آینه دیواری الهام گرفته از عناصر گل و گیاه است که با داشتن ترکیبی از گلبرگ‌های آینه‌ای و توخالی، طراحی زیبا و فانتزی را ایجاد کرده است. این آینه برای اتاق خواب نوجوان یا هر فضای دیگری مناسب است زیرا به تازگی و سرزندگی فضا کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی: چگونگی نصب آینه های دکوراتیو در منزل و محل صحیح نصب آن‌ها

2- آینه دکوراتیو با طرح خورشید تابان

زیباترین آینه های دکوراتیو

با استفاده از عناصر طلایی رنگ در اطراف آینه که بیشتر شبیه به تابش نور مستقیم خورشید هستند، آینه با طرح خورشید تابان، جلوه‌ای از زیبایی را به فضا می‌دمد. این طراحی آینه دکوراتیو هم برای محیط‌های مسکونی و هم تجاری عالی است.

3- آینه‌های کوچک ستاره‌ای شکل

زیباترین آینه دکوراتیو

سه آینه دیواری کوچک که تداعی کننده شکل ستاره هستند، در فاصله‌ای کم از یکدیگر قرار گرفته‌اند. حالت فانتزی و توجه به جزئیات باعث می‌شود آینه کوچک ستاره‌ای همیشه توجه افراد را به خود جلب کند.

4- آینه مدرنِ تار عنکبوتی

آینه دکوراتیو زیبا

این آینه با شمایل تارهای عنکبوت، ظاهری مدرن را به فضا می‌بخشد. آینه در میان یک قاب پیچیده از تارهای طلایی قرار گرفته است و ترکیبی از هنر و عملکرد را نمایان می‌سازد. آینه‌ای که با شیشه و چوب ساخته شده باشد، سبکی منحصر به فرد  را نمایش می‌دهد.

5- آینه دکوراتیو به شکل گل

آینه دکوراتیو تزئینی

رنگ‌های طلایی و سیاه با هم برخورد می‌کنند و یک گل زیبا را به عنوان آینه دیواری تزیینی به ارمغان می‌آورند. این آینه به هر دیوار خالی، ظاهری زنده می‌دهد و یادآور عناصر موجود در طبیعت است.

6- آینه طلایی به شکل آفتابگردان

آینه دکوراتیو تزئینی

با یک آینه دیواری طلایی درخشان کمی آفتاب را وارد فضای زندگی و کار خود کنید. این آینه یک اِلمان ضروری برای همه عاشقان گل آفتابگردان است. ظرافت و جذابیت بالای این مدل آینه دکوراتیو می‌تواند بدون فکر زیاد، افراد را برای خرید متقاعد کند.

7- آینه گِرد مدرن با شبکه فلزی

نصب آینه های دکوراتیو

یک شبکه هندسی یک آینه گرد را در هسته خود نگه داشته است تا یک شاهکار فلزی ایجاد کند. قطعه‌ای پویا که به عنوان نقطه کانونی محسوب می‌شود و افراد را به سرعت به خود جلب می‌کند. این آینه برای فضای نشیمن انتخابی عالی است.

8- آینه هشت ضلعیِ هندسی

خرید آینه های دکوراتیو

این آینه هشت ضلعی که با عناصر طلایی رنگ زینت داده شده‌اند، جذابیتی مدرن را تداعی می‌کند. برای ساختن این مدل آینه دکوراتیو با ظاهری پر زرق و برق از میله‌های باریک و مستحکم استفاده شده است.

9- آینه دکوراتیو با پَرهای آبی

این آینه در رنگ آبی و با ترکیبی از پرها و گلبرگ‌های زیبا تزیین شده است. تمام قسمت‌های کار از فلز ساخته شده است و به دلیل جزئیات طراحی زیبا، می‌تواند برای کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

10- آینه گِرد کریستالی

آینه گرد با این ویترین تزیینی از کریستال‌های زیبا و درخشان باعث افزایش و انعکاس نور در فضای داخلی می‌شود. طرحی غریب که بر روی یک دیوار خالی بسیار خیره‌کننده و زیبا به نظر می‌رسد.

11- آینه دکوراتیو به شکل گل کوکب

آینه دکوراتیو به شکل گل کوکب

آیا می‌دانید گل‌های کوکب به طور سنتی نمادی از پیوند و تعهد بین مرد و زن هستند؟ این آینه دیواری زیبا به شکل گل کوکب درآمده است که برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها و در محیط گرم خانه، انتخابی عالی است.

12- آینه با چهار دایره تودرتو

آینه دکوراتیو خانگی

این آینه دکورایتو با طرحی ساده و مدرن باعث می‌شود که همیشه در خاطر افراد باقی بماند. چهار دایره تودرتوی زیبا که در ابعاد خاص تزیین شده‌اند، نمادی از بی‌نهایت و گردش جهان را در خود دارند.

13- آینه بیضی شکل با برگ زیتون طلایی

آینه بیضی شکل با برگ زیتون طلایی

کمی زرق و برق از عناصر یونان باستان را به فضای داخلی خود وارد کنید! این آینه برنجی که با برگ‌های زیتون تزیین شده است، تجلی زیبایی باستانی است. نه تنها سرشار از انرژی و بازیگوشی است بلکه می‌تواند بسیار لوکس نیز به نظر برسد.

14- آینه مسی رنگ به شکل لب

آینه بیضی شکل با برگ زیتون طلایی

یک آینه دیواری به رنگ مسی که شکل لب‌ها را به خود گرفته است؛ بهترین انتخاب برای اتاق بانوان و دختران جوان است. این لب‌ها با رنگ مسی تزیین شده‌اند تا تداعی‌کننده محیطی دخترانه و فانتزی باشند.

15- آینه دکوراتیو با طرح گلبرگ

آینه دکوراتیو با طرح گلبرگ

تأثیر سبک آرت دکو (یک سبک هنری) در این آینه تزیینی طلایی، روح زندگی را بخشیده است. یک آینه بی‌نظیر با طرح گلبرگ‌های گل که هم به عنوان یک آینه و هم به عنوان یک اثر هنر دیواری شیک، قابل استفاده است.

16- آینه تزیینی با سبک کاشی شکسته

آینه تزئینی با سبک کاشی شکسته

این آینه زیبا با قاب ساخته شده از کاشی‌های شکسته شیشه‌ای، ظاهری منحصربه فرد و پویا دارد. این آینه برای مواردی مناسب است که هدف برجسته کردن یک دیوار خالی به رنگ سفید با یک اثر هنری ساده و پُر جنب‌وجوش است.

17- آینه خاتم کاری شده شرقی

آینه خاتم کاری شده شرقی

این آینه دکوراتیو با خاتم‌های طلایی خود، روح هنری خاورمیانه را نشان می‌دهد. طرحی پیچیده که در واقع ترکیبی از هنر خاتم کاری ایرانی– اسلامی است. این آینه یک اثر هنری است که برای اکثر فضاهای موجود در خانه قابل استفاده می‌باشد.

18- آینه چوبی با سبک روستایی

آینه چوبی با سبک روستایی

این آینه دارای سبک طراحی روستایی است که جذابیت‌های آثار چوبی را به نمایش می‌گذارد. این آینه با چوب‌های هم اندازه و به صورت عمودی در کنار هم ساخته شده است که هنر مدرن و کلاسیک را با هم ادغام کرده است.

19- آینه دکوارتیو با طرح رودخانه‌ای

آینه دکوارتیو با طرح رودخانه‌ای

یک رودخانه شیشه‌ای که از وسط چوب گذشته است، طرح منحصربه‌فرد و زیبایی به این آینه بخشیده است. شکل رودخانه می‌تواند به صورت افقی یا عمودی زینت داده شود تا سبک‌هایی الهام گرفته از طبیعت را نشان دهد.

20- آینه به سبک آرت دکو مستطیلی

آینه به سبک آرت دکو مستطیلی

این آینه به سبک آرت دکو و با استفاده از میله‌های طلایی که قاب هندسی آن را تشکیل داده‌اند، ساخته شده است. این یک آینه خارق العاده برای افزودن سبک مدرن و توهم فضای بزرگ در حمام، اتاق خواب، راهرو و ورودی خانه است.

21- آینه دکوراتیو مکرومه‌ای

آینه دکوراتیو مکرومه‌ای

این آینه دیواری زیبا دارای قاب مکرومه است که هنر کلاسیک را نشان می‌دهد. جنس مکرومه می‌تواند از نخ، پنبه و هر متریال دیگری باشد. ظاهر گرم و خانگی این آینه باعث شده است تا محصولی عالی برای دکوراسیون منزل با سبک سنتی باشد.

22- آینه گِرد آویزان با برگ‌های گیاهان

آینه گِرد آویزان با برگ‌های گیاهان

یک آینه ساده با قاب نازک طلایی است که به شکلی آویزان بر روی دیوار قرار می‌گیرد. جذابیت بی‌انتهای این آینه به برگ‌های کوچک مصنوعی است که در یک طرف خودنمایی می‌کنند. این مدل از آینه ظاهری مدرن و الهام گرفته از طبیعت دارد.

23- آینه تزیینی با طرح گل داوودی

آینه تزئینی با طرح گل داوودی

این آینه دیواری فلزی با پالت رنگی کاملاً گرم خود، گزینه مناسبی برای یک خانه با دکوراسیون سنتی است. از طرح گل داوودی برای این آینه استفاده شده است، گلی که به طور سنتی نمادی از شادی، عشق و طول عمر است.

24- آینه‌های کوچک تزیینی مشبک

آینه‌های کوچک تزئینی مشبک

این آینه دکوراتیو شاهکاری بی‌مانند است که جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را به طراحی داخلی می‌بخشد. اما به اندازه کافی ساده و مینیمال طراحی شده است تا در بیشتر سبک‌های دکوراسیون اعم از مدرن، کلاسیک و معاصر قابل استفاده باشد.

25- آینه دکوراتیو با طرح طنابی

آینه دکوراتیو با طرح طنابی

آینه‌ای به سبک روستایی که دارای قاب طنابی (سه ردیف طناب) است. طناب ظاهری خودمانی و سنتی را به این مدل از آینه دیواری بخشیده است. این آینه به شکلی آویزان بر روی دیوار حمام، دستشویی و اتاق‌های خواب قرار می‌گیرد.

سخن آخر

برخی از زیباترین انواع آینه های دکوراتیو را در بالا معرفی کردیم، حالا می‌توانید با الهام گرفتن از این مدل‌ها به سراغ آینه مورد نظر خود بروید. اما قبل از انتخاب و خرید آینه دکوراتیو باید نخست سبک دکوراسیون منزل یا محل کار خود را بشناسید و با تنظیم مقدار بودجه خود وارد بازار شوید. وجود یک آینه با طراحی شیک و جذاب می‌تواند زندگی را به یک محیط خسته و بی‌جان بدمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فروش حضوري داريد أيا شكل گل كوكب وياستاره اي شكل را ازنزديك مشاهده كنيم

    1. با سلام و احترام
      خیر ما محصولی برای فروش نداریم، محتواها جهت ارتقا دانش و ارائه ایده به کاربران عزیز ویکی ساختمون می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا