نحوه گرفتن گواهینامه CAMP

گواهینامه CAPM :

گواهینامه CAPM برای افرادی که علاقه مند به شروع حرفه مدیریت پروژه بوده و هنوز در ابتدای مسیر می باشند به رسمیت شناخته می شود. افراد دارای دانش در حوزه های PMBOK بوده ولی تجربه در زمینه مدیریت دانش نبوده می توانند از این گواهینامه بهره مند شومند.

فرآیند صدور گواهینامه CAPM :

شرایط لازم :

برای دریافت گواهینامه CAPM ، شما باید تجربیات حرفه ایی و آموزشی زیر را داشته باشید.

گزینه اول :

گزینه دوم :

هزینه صدور گواهینامه CAPM

این هزینه با توجه به موقعیت جغرافیایی فرد متغیر است.

آزمون CAPM شامل120 سوال چند گزینه ای است از این تعداد، 20 سؤال به عنوان پیش آزمون در نظر گرفته شده است. سوالات پیشین روی نمره تاثیر نمی گذارد و در آزمون ها مورد استفاده قرار می گیردیک راه موثر و قانونی برای تست اعتبار مابقی سوالات می باشد. تمام سوالات به طور تصادفی در سراسر آزمون قرار داده شده است. زبان آزمون انگلیسی بوده ولی میتوان به زبانهای دیگر مانند فرانسه ، المانی و یا عربی و .. هم در آزمون شرکت کرد. (به غیر از فارسی )
زمان اختصاص داده شده برای آزمون 3 ساعت می باشد.

اطلاعات آزمون CAPM:

آزمون CAPM شامل120 سوال چند گزینه ای است از این تعداد، 20 سؤال به عنوان پیش آزمون در نظر گرفته شده است . سوالات پیشین روی نمره تاثیر نمی گذارد و در آزمون ها مورد استفاده قرار می گیردیک راه موثر و قانونی برای تست اعتبار مابقی سوالات می باشد. تمام سوالات به طور تصادفی در سراسر آزمون قرار داده شده است. زبان آزمون انگلیسی بوده ولی می توان به زبانهای دیگر مانند فرانسه، المانی و یا عربی و .. هم در آزومون شرکت کرد. (به غیر از فارسی )
زمان اختصاص داده شده برای آزمون 3 ساعت می باشد.

منبع :

https://www.pmi.org

خروج از نسخه موبایل