مبلمان و وسایل

میز جلو مبلی استیل برای خانه مناسب است؟! انواع آن را بشناسید

دکوراسیون خانه اغلب بیانگر سلیقه و روحیات اشخاص خانواده است. در دکوراسیون هر خانه‌ای مولفه‌های گوناگونی وجود دارند که در زیبایی و جذابیت فضا نقش مهمی ایفا می‌کنند. مبلمان خانه یکی از عمده‌ترین و اصلی‌ترین این وسایل است. همچنین میز جلو مبلی از مهم‌ترین اسبابی است که پیوسته در کنار مبلمان قرار می‌گیرد تا آنجا که می‌توان به جرات بگوییم که هر مبلمانی با وجود آن، تکمیل می‌شود. میز جلو مبلی از جنس مبلمان نیست و انواع اقسام مختلفی دارد که می‌توان آن را با در نظر گرفتن معیار‌هایی با مبلمان ست کرد تا جلوه مبلمان را درخشان‌تر کند. در مطلب پیش رو درباره میز جلو مبلی استیل با شما حرف‌هایی داریم که مختصر و مفید به بیان آن می‌پردازیم.

میز جلو مبلی استیل

همان‌گونه که پیشتر اشاره شد جنس میز جلو مبلی می‌تواند با جنس مبلمان یکی نباشد، اما لازم است که با مبلمان و با چیدمان خانه هماهنگ بوده و تناسب داشته باشد. یکی از انواع گوناگون میز جلو مبلی، میز جلو مبلی استیل است؛ که قطعاً نام آن به گوشتان خورده است.

این روزها استقبال از جنس استیل در وسایل مختلف به وفور دیده می‌شود و طرفداران سرسختی هم برای خود دست و پا کرده است. تجهیزات دکوری استیل و ظروف تزیینی استیل از جمله مولفه‌هایی هستند که در دکوراسیون خانه‌ها خصوصاً توسط زوج‌های جوانان زیاد به چشم می‌خورد؛ بنابراین قرار گرفتن آن جلوی یک دست مبلمان زیبا می‌تواند ایده‌ای منحصربه‌فرد باشد.

با توجه به اینکه استیل ماده‌ای براق است ممکن است این‌گونه به نظر برسد که از آن فقط می‌توان در دکوراسیون‌های لوکس و مجلل استفاده کرد، اما باید بگوییم که این چنین نیست. میز جلو مبلی استیل با توجه به سبک و رنگی که دارد، می‌تواند در تمامی سبک‌های دکوراسیون کارایی داشته باشد. میز جلو مبلی استیل در اشکال و ابعاد متنوعی طراحی می‌شود. شما می‌توانید متناسب با چیدمان منزلتان هر یک از اشکال مربعی، مستطیلی، دایره‌ای و یا بیضی را که در بازار وجود دارند تهیه کنید. خرید دو میز جلو مبلی استیل با اندازه و ارتفاع متفاوت که یکی داخل دیگری قرار می‌گیرد، می‌تواند یک پیشنهاد خیره کننده برای شما باشد.

انواع میز جلو مبلی استیل

  • میز جلو مبلی استیل و سنگ
  • میز جلو مبلی استیل طلایی
  • میز جلو مبلی استیل و شیشه
  • میز جلو مبلی استیل نقره‌ای
  • میز جلو مبلی استیل مشکی

مطلب پیشنهادی: انتخاب بهترین میز جلو مبلی مدرن با معرفی انواع متریال ساخت آن

میز جلو مبلی استیل و سنگ

امروزه افراد زیادی به استفاده از میز‌های جلو مبلی استیل و سنگ رغبت نشان می‌دهند، زیرا دیزاینی که با این میزها ایجاد می‌شود، سبکی خارق‌العاده و مجذوب را به وجود می‌آورد. خاصیت صاف و صیقلی بودن استیل، مانع از دلزدگی و تکراری بودن آن می‌شود که این خود یک امتیاز ویژه تلقی می‌گردد. این میزها پایه‌هایی از جنس تماماً استیل دارند و رویه آن با سنگ کار شده است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

میز جلو مبلی استیل و سنگ

پایه‌های میز به رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی می‌باشند. میز جلو مبلی استیل با پایه‌هایی به رنگ طلایی به همراه رویه‌ای سنگی به رنگ سفید سبک چیدمان منزلتان را از کلاسیک و لوکس به سمت‌وسوی سبک مدرن هدایت می‌کند؛ و اگر این پایه‌ها به همراه رویه‌ای با سنگ تیره ساخته شوند، دکوراسیون را لوکس‌تر و دل‌نشین‌تر به تصویر می‌کشند. این در حالی است که میز جلو مبلی استیل با پایه‌هایی به رنگ مشکی با رویه سنگی چیدمان را به روزتر و میز جلو مبلی استیل نقره‌ای با رویه سنگی می‌تواند یک ترکیب بی‌همتا و لوکس برای منزلتان بسازد که این سبک ایده‌ای فوق‌العاده برای یک جهیزیه شیک و پیک به شمار می‌رود.

میز جلو مبلی استیل و شیشه

استفاده از میز جلو مبلی استیل به همراه رویه شیشه‌ای دکوراسیون سالن را به سبک مدرن و تا حدی مینیمال تبدیل می‌کند. با این اوصاف استفاده از این ترکیب برای همه سبک‌ها مناسب نیست.

استفاده از میز جلو مبلی استیل نقره‌ای و شیشه در کنار مبلمان چستر به رنگ قرمز یا طوسی می‌تواند هماهنگی خوبی ایجاد کند؛ زیرا رنگ قرمز مبلمان با رنگ پایه‌های نقره‌ای میز در تضاد است که همین امر، یک سبک نوآورانه و جذاب را به وجود می‌آورد. پس برای آن‌که خانه‌ای متمایز، جذاب و در عین‌حال مدرن داشته باشید، بی‌درنگ از این ترکیب استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

میز جلو میلی استیل و شیشه

میز جلو مبلی استیل طلایی

استفاده از رنگ طلایی بیشتر در دکوراسیون‌های لوکس و کلاسیک دیده می‌شود؛ بنابراین استفاده از میز جلو مبلی استیل طلایی برای این نوع سبک‌ها ایده مناسبی خواهد بود؛ اما با این وجود، در دکوراسیون‌های مختلف حتی سبک مدرن و مینی مال یا ساده گرایی نیز می‌توان از آن، بی‌هیچ قید و شرطی استفاده کرد و دیزاینی زیبا خلق نمود. لازم به ذکر است که در استفاده از این رنگ باید دقت زیادی داشت. برای آنکه فضای متعادل‌تری داشته باشید، در کنار میز جلو مبلی استیل طلایی، اکسسوری‌های طلایی نیز قرار دهید.

به کار بردن میز جلو مبلی استیل طلایی در سبک مدرن کمی دشوار است، اما می‌توان از ترکیب پایه‌های استیل طلایی به همراه رویه‌ای با سنگ سفید استفاده کرد که می‌تواند سبک همگون‌تری به وجود آورد.

همچنین اگر تمایل دارید دکوراسیون لوکس‌تری داشته باشید، می‌توانید از ترکیب رویه‌ای با سنگ تیره و پایه‌های استیل طلایی استفاده کنید که حتی تصورش هم مهر تایید بر این انتخاب بجا می‌زند.

میز جلو مبلی استیل

میز جلو مبلی استیل نقره‌ای

میز جلو مبلی استیل نقره‌ای، یک میز مدرن است که به راحتی با وسایل مختلف هماهنگ می‌شود. شما می‌توانید این میز را در کنار مبلمان راحتی و مدل‌هایی مثل چستر قرار دهید. معمولاً میز جلو مبلی استیل نقره‌ای با شیشه و سنگ ترکیب می‌شود که سنگ می‌تواند این ترکیب را خوش‌منظرتر جلوه دهد؛ اما میز جلو مبلی استیل نقره در کنار رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی و مشکی سبکی کاملاً مدرن را به وجود می‌آورد.

میز جلو مبلی استیل مشکی

میز جلو مبلی استیل به رنگ مشکی جزء بهترین‌ها است که خواهان بسیاری دارد چرا که پرکاربردترین میزهای استیل می‌باشد. میز جلو مبلی استیل مشکی را می‌توان در انواع و اقسام سبک‌های دکوراسیون بی‌هیچ محدودیتی استفاده کرد.

ترکیب پایه‌های استیل مشکی همراه با رویه سنگی، دکوراسیون را فاخر‌تر نشان می‌دهد و از ترکیب آن با رویه چوبی می‌توان برای سبک‌های صنعتی و روستیک استفاده کرد.

میز جلو مبلی استیل مشکی در کنار مبلمان مشکی همراه با کوسن‌های نقره‌ای ترکیب امروزی بسیار جذابی می‌آفریند که به دوستداران دکور مشکی اکیداً توصیه می‌شود.

مزایای استفاده از استیل در تولید میز

  1. مقاومت بالا استیل در برابر خوردگی
  2. شفافیت و درخشندگی میزهای استیل
  3. قابلیت فرم پذیری بالا
  4. داشتن مقاومت بالا نسبت به شرایط خاص محیطی
  5. تحمل وزن بالا و ایده آل
  6. پرداخت تمیز بدون ماندن رد جوش
  7. قابلیت آبکاری PVD ماندگاری بالا
  8. قابلیت تمیز کاری سریع و آسان
  9. آنتی باکتریال بودن جنس استیل

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا